خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سخنان سید حسن نصرالله امروز تکرار سخنان یاران با وفای امام حسین(ع) است که اگر همه ما کشته شویم و بدانیم که کشته می‌شویم و ما را می‌سوزانند سپس زنده می‌شویم و این کار را هزار بار با ما بکنند، بازهم با شما می‌مانیم.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۸۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شنبه شب(30 شهریور) در اجتماع 2 هزار نفری بسیجیان با عنوان «لبیک یا خامنه ای» که با حضور استاندار، مسئولان و جمعی از خانواده های معظم شهدا در مصلی بزرگ المهدی(عج) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: حکومت باید براساس عقل باشد و راه آن نیز باید از طریق علم پیموده شود، این چنین جامعه ای انسان ها را کامل می کند.

 

وی عنوان داشت: اوجب واجبات برای انسان، حکومتی صحیح، قانونمند، دانش بنیان و عادل است، افرادی که تابع نفس بودند و اندیشه ای کج و بسیار محدود در خود داشتند، همواره مزاحم راه نظام اسلامی بوده اند و این افراد، انسان ها را به بردگی می خواهند.

 

عبادی افزود: در دین اسلام، کوچکترین کمک به ستمگر، گناه کبیره شمرده می شود، طبق روایات شایستگی هر قوم و جمعیتی، همان حکومتی است که بر او حاکم است چرا که آن حکومت، براساس حمایت یا سکوت افراد جامعه، حاکم شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: هرگز گناهان را به گردن دیگران نیندازیم بلکه باید بررسی کنیم که خودمان در اجرای حق و امر به معروف و نهی از منکر به چه میزان عمل کرده ایم.

 

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: اگر در انجام امورات و وظایف، آن طور که دین خواسته است، عمل شود، جای هیچ سوءاستفاده ای باقی نمی ماند، هر گناهی که به دلیل سکوت یا حمایت افراد ایجاد شود، همگان در آن گناه شریک و سهیم هستند.

 

وی ادامه داد: رهبری دارای وظیفه ای است و آن اینکه با تمام سرمایه اش برای کمک به دین جلو آید و مردم نیز دارای وظایفی هستند و اگر آنان رهبر عادل را یاری کنند، عدل نیز حاکم خواهد شد.

 

عبادی افزود: برای نجات از ظلم، رهبر دین خدا وظیفه دارد با تمام وجود به میدان آید و تک تک افراد جامعه نیز وظیفه دارند که رهبر را تنها نگذارند، در این صورت می توان گفت که به پیروزی صد در صد خواهیم رسید.

 

وی عنوان کرد: اگر در کربلا مردم به امام حسین علیه السلام لبیک می گفتند، تمام سرنوشت جامعه بشری افتخار و کرامت بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: سخنان سید حسن نصرالله امروز تکرار سخنان یاران با وفای امام حسین(ع) است که اگر همه ما کشته شویم و بدانیم که کشته می‌شویم و ما را می‌سوزانند سپس زنده می‌شویم و این کار را هزار بار با ما بکنند، بازهم با شما می‌مانیم.

 

وی افزود: امید است تا سید حسن نصرالله، یمنی های دلاور، مسلمانان غیور و انسان هایی که در اربعین حسینی به سمت کربلا حرکت می کنند و در برابر استکبار جهانی در صحنه بین الملل حماسه می آفرینند، ظهور حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را درک کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها