خبرگزاری بسیج: صبحگاه مشترک، نیروهای سپاه، بسیج، یگان ویژه نیروی انتظامی، امدادگران جمعیت هلال احمر و برادران و خواهران بسیجی با مسئولین در ورامین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۸۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش سپاه خبر خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه ورامین:صبحگاه مشترک، نیروهای سپاه، بسیج، یگان ویژه نیروی انتظامی، امدادگران جمعیت هلال احمر و برادران و خواهران بسیجی حضور داشتند که قبل از ورود به میدان همراه با مسئولین حاضر، ضمن حضور مقابل یادمان شهدا، از دلاورمردی ها  و ایثار این مردان آسمانی در هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل کردند.

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه ناحیه ورامین ضمن خیرمقدم و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از مقاطع مهم و سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی است که ملت ایران توانست در این امتحان سخت، پیروز و سربلند بیرون بیاید.

سرگردسعید تاجیک افزود: باید بسیجیان با تأسی از راه و روش شهدا از کشور و انقلاب دفاع کنند و نگذارند گزندی به این نظام برسد.

سرتیپ دوم عباس فرج پور یکشنبه با حضور در در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که در اولین روز از هفته دفاع مقدس در سپاه پاسداران شهرستان ورامین طی سخنانی اظهار داشت: مسیر حرکت را ولایت مشخص می کند، هر چه فرمان و دستور از طرف ولی فقیه باشد ملت فقط اطاعت خواهند کرد.

فرج پور با بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس در یک جمله معنی ولایت مداری می دهد گفت: در واقع جنگ تحمیلی و ۸ سال مقاومت در برابر دشمنان، تجلی ولایتمداری بود.

وی ادامه داد: امام راحل(ره) در آن زمان تکلیف می‌کردند و موج موج و دست به دست ملت انقلابی به سمت جبهه ها به حرکت در می آمدند و بدون هیچ توقعی، ملت در آن زمان به ندای امام راحل لبیک گفتند ، در آن زمان هیچکس به دنبال پست و مقامی نبود و مخلص و خالص کار خود را برای رضای خدا انجام می دادند ، فقط و فقط دستور ولایت مهم بود.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی ارتش افزود: در زمان جنگ با کمترین امکانات نظامی توانستیم در برابر کشور عراق که از طرف دشمنان ساپورت مالی و تجهیزات نظامی می شد ایستادگی کنیم ، امروز نیز بار دیگر منتظر دستور ولایت هستیم تا در برابر دشمنان نقش آفرینی کنیم.

فرج پور خاطر نشان کرد: دفاع مقدس یکی از زیبا ترین نتایج در انقلاب اسلامی بود ، ملت به دفاع مقدس افتخار می‌کنند ، در زمان ۸ سال دفاع مقدس روحیه جهادی را بلد بودند و هیچ وقت فراموش نکردند ، مدیریت جهادی در آن زمان به خوبی استفاده شد و مقام معظم رهبری نیز در تبیین و چشم انداز چهل ساله دوم این انقلاب بر آن تاکید دارند.

وی در ادامه بیان داشت: اگر کشور آمریکا با وجود رئیس جمهور فعلی حرکتی انجام نمی دهد ، فقط به خاطر اقتدار نیروهای مسلح ایران اقتدار سپاه ، ارتش ، بسیج و نیروی انتظامی است.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی ارتش در پایان یادآور شد: اگر دوباره جنگی صورت بگیرد هر کدام از جوانان ما همانند شهدا نقش آفرینی می کنند ، جوانان راه شهادت را بلد هستند و با روحیه جهادی در مواقع حساس به میدان خواهند آمد.

ارسال نظرات