خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز ما مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم پیرو واقعی این مکتب باشیم، گفت: کشور ما جنگ طلب نیست اما آمادگی دفاع از کشور را داریم و جوانان امروز ما همان جوان‌هایی هستند که در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند.
کد خبر: ۹۱۷۶۶۳۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

کشور ما جنگ طلب نیست اما آمادگی دفاع از کشور را داریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس در میدان باباطاهر همدان برگزاری شد، ضمن تسلیت ایام ماه محرم و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما در دوران دفاع مقدس به دنبال شعارهایی بودیم که امام حسین(ع) در سال ۶۱ هجری مطرح کرده است.

وی گفت: مبارزه با ظلم، احیاء آرمان‌های الهی، تبعیت از ولی فقیه، تقابل با یزیدیان، در مقابل ظلم کوتاه نیامدن، زیر بار ذلت نرفتن و توجه به حاکمیت دینی از جمله شعارهایی است که کربلا را رقم زد و هشت  سال در دفاع مقدس پیگیری شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله به همین دلیل بود که شما مردم در مسیر اهداف امام حسین(ع) قرار گرفته بودید، تصریح کرد: ملتی که به دنبال تحقق آرمان و احیاء ارزش‌ها در جامعه بود با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تحقق یافت و دشمن احساس ناامنی کرد و در سال ۵۹  که قدرت نظامی آنچنانی نداشتیم دشمن درصدد حمله به این کشور برآمد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که ۴۰  سال باعث دشمنی دشمن شده ایمان، توکل و پیروی ما از مکتب اسلام است؛ جنگ ما همان جنگ علی ابن ابیطالب(ع) است، اگر دست از حاکمیت دینی برداریم با تسلیحات نظامی ما مشکلی ندارد.

شعبانی‌موثقی با بیان اینکه اگر ما هشت سال از آرمان‌های دینی دفاع کردیم امروز در این مسیر هستیم، تأکید کرد: جوانان ما دیروز  با اتکا به قدرت لایزال الهی از آن شرایط سخت عبور کردند و به خاطر این است که دشمن از ما می‌ترسد.

وی با اشاره به اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس تسلیحات نظامی نداشتیم و در کشور سیم خاردار تولید نمی‌شد، گفت: ما با دست خالی در مقابل همه دشمنان این کشور ایستادیم و بر آنها غلبه کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: امروز به فضل الهی ایمان به قدرت الهی وجود دارد و علاوه به آن در تجهیزات نظامی نیز توانمند هستیم به طوری که پیچیده‌ترین پهباد دشمن را ساقط می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز یمن در مقابل عربستان و تجهیزات آمریکا و پهبادها ایستادگی می‌کند، افزود: این همان مکتب و سیره‌ای است که به دنبال آرمان‌های اباعبدالله الحسین(ع) است.

شعبانی‌موثقی با بیان اینکه امروز ما مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم پیرو واقعی این مکتب باشیم، گفت: کشور ما جنگ طلب نیست اما آمادگی دفاع از کشور را داریم و جوانان امروز ما همان جوان‌هایی هستند که در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات