امام جمعه شهرستان زرندیه :

امروز بهترین روز های تاریخ چند هزار ساله ایران را سپری می کنیم

امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به راهبری امام راحل و خلف صالح آن مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در پیشبری انقلاب خاطرنشان کرد: امروز بهترین روز های تاریخ چند هزار ساله ایران را سپری می کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۶۶۳۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با تاکید بر آنکه امروز عزت ، عظمت ، پایداری و ایستادگی ما مرهون از خود گذشتگی دلیرمردان دفاع مقدس است تصریح کرد: درود  بر امامی که با تاسی از خاندان پاک اهل بیت نه تنها ایران اسلامی ، بلکه اسلام دنیای امروز را رهبری کرد.

امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به راهبری امام راحل و خلف صالح آن مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در پیشبری انقلاب خاطرنشان کرد:  امروز بهترین روز های تاریخ چند هزار ساله ایران را سپری می کنیم. وی افزود: در سالروز دفاع مقدس به یاد دلیر مردانی هستیم که 8 سال دفاعی جانانه کردند و جنگ تحمیلی جهان استکبار را به پیروزی نظام مقدس اسلامی منتهی ساختند و ما ادامه دهندگان راه آن دلیرمردان شجاع هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی با بیان پیش بینی دشمنان برای به پایان رسیدن جنگ در طی یک هفته به محاسبات مادی دشمنان در این رابطه اشاره کرد و گفت: تفکر مادی همین را ثابت می کرد و صدام هم فریب همین تحلیل های آمریکایی ها را خورد و  وارد معرکه ای شد که جز شکست راهی نداشت؛ و علت این شکست، عدم شناخت دشمن از ایمان به خدا و اعتقاد به خدایی که در ایران اسلامی بود.

حسین ابراهیمی با یادآوری ایستادگی و غیرت دینی ملت غیور ایران اظهار داشت: دشمنان نمیدانستند این ملت تربیت یافته مکتب حسین ابن علی است و زندگی با ذلت را خریدار نیست و ملتی است که در مکتبی بزرگ شده است که مرگ با عزت را به زندگی با ذلت ترجیح می دهد و لذا این جنگ به مدت 8 سال طول کشید.

ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه با اتکا به همان ایمانی که در دفاع مقدس داشتیم امروز یکی از قدرت های تاثیرگذار در منطقه و حتی در دنیا هستیم، گفت: گذشت آن روزهایی که اسرائیل و آمریکا هر کاری که می خواست بکند. وی افزود: امروز آمریکا در مقابل اقتدار ایران اسلامی به عجز و التماس افتاده و ما این اقتدار را از شهدایی داریم که از دنیا و زرق و برق آن گذشتند و جز خدا و پیروزی حق ندیدند و همین ایمان و اعتقاد باعث شد تا امروز ملت ما سربلند بایستد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار