پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)به مناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری بسیج؛سردار جهانبخش کرمی در این پیام تقارن هفته ایثار و استقامت با ماه پیروزی خون بر شمشیر را الگو پذیری کربلای ایران اسلامی از نهضت سرخ عاشورا برشمرد.
کد خبر: ۹۱۷۶۶۳۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

متن پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

تلاقی عاشورای حسینی و هفته دفاع مقدس گواه این مطلب است که با پیروی از کلام نورانی «هیهات من الذله» هیچ مسیری روشن‌تر از راه حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار و بیداد نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود.

 

دوران دفاع مقدس، تداعی کننده استواری کشوری است که با فرهنگ عاشورایی خود مقابل استکبار جهانی و هم‌پیمانانشان، ایستاد و با دست‌های خالی اما با تکیه بر مردم ولایتمدار و مدافع دین و وطن‌ به دنیا نشان داد که آزادگی و سربلندی در گرو ایستادگی است.

 

تاریخ به خوبی گواهی خواهد داد که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان این خطه با پیروی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت جلوی زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های ابرقدرت‌ها را گرفته و اجازه داشتن حتی ذره‌ای چشم طمع به دشمنان را نداده است.

 

این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری حضرت امام (ره) و ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام برگ زرینی را در تاریخ ثبت نمودند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای "مدظله العالی" و ملت دلاور و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،خانواده معظم شهدا، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.

 

سردار جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)

ارسال نظرات