درجمع نیروهای نظامی و انتظامی بیان شد؛

نصرت الهی به انقلاب و جبهه مقاومت

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز نصرت الهی و فتح پروردگار به این انقلاب، به این امت و جبهه مقاومت در سراسر دنیا عطا شده است.
کد خبر: ۹۱۷۶۶۴۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای نظامی و انتظامی  استان اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه با حضور در مراسم باشکوه رژه 31 شهریور امروز ایران اسلامی را مصداق نصرت و فتح الهی معرفی کرد.

امام جمعه شهرکرد در اولین روز از هفته دفاع مقدس گفت: امروز حقا مصداق سوره فتح را شاهد هستیم ، امروز نصرت الهی و فتح پروردگار به این انقلاب، به این امت و جبهه مقاومت در سراسر دنیا عطا شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در مراسم رژه نیروهای مسلح استان از همگان خواست قدر دان نعمت دفاع مقدس باشیم و تأکید کرد: این نعمت، نعمت عظیمی است. شما 8 سال مقاومت کردید تا امروز خداوند این فتح و نصرت را به شما عطا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: حال باید چه کرد؟ نباید فراموش کنیم که هرچه هست از خداست، شما 8 سال در صحنه بودید خداوند شما را یاری کرد ، 40  سال در صحنه حاضر بودید ، خدا هم کمک کرد که به اینجا برسید.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید برلزوم مراقبت در حفظ نعماتی که خداوند به انقلاب نموده است تصریح کرد: نگذارید فساد و گناه و ناریبایی ها نعمت را به نقمت تبدیل کند، خداوند شوخی ندارد اگر شاکر نباشیم نعمت خود را می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین در پایان سخنان خود گفت: از خداوند می خواهیم نصرت نهایی خود را بر ما عطا نماید و ما را قدر دان نعمت های خود قرار دهد.

ارسال نظرات