آیت الله معلمی در اجتماع عاشورائیان بسیجی قائم شهر:

انقلاب اسلامی با تکیه بر عاشورای امام حسین(ع) به نقطه اقتدار رسیده است

آیت الله معلمی در اجتماع عاشورائیان بسیجی قائم شهر گفت:انقلاب اسلامی با تکیه بر عاشورای امام حسین(ع) به نقطه اقتدار رسیده است.
کد خبر: ۹۱۷۶۶۷۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اجتماع بزرگ عاشورائیان بسیجی صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر با حضور فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد.

انقلاب اسلامی با تکیه بر عاشورای امام حسین(ع) به نقطه اقتدار رسیده است

آیت الله معلمی در این اجتماع ضمن اشاره به متلاشی شدن نظام ستمشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نظام نوپای اسلامی آمادگی هیچ جنگی آنهم جنگ تمام عیار در برابر ابرقدرتهای شرق و غرب نداشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود :صدام به بهانه غیر قانونی خواندن قرارداد الجزایر که در زمان شاه ملعون بسته شده بود به خاک میهن اسلامی از زمین و هوا حمله کرد و وعده فتح تهران ظرف مدت یک هفته می داد واحساس کرد می تواند باج خواهی کند.

امام جمعه قائم شهر در ادامه گفت: شکل گیری یک نظام و دولت دارای یک حکومت دینی سخت استکبار را بر آشفت و جهان پشت صدام علیه ایران اسلامی ایستادندو تجهیزات وسیع نظامی از جنگنده های میراژ تا سلاحهای شیمیایی در اختیار صدام قرار دادند.

ابوالشهیدین معلمی با بیان اینکه ایران از قبل آغاز جنگ از جانب استکبار تحریم شده بود اظهار کرد : دفاع در سایه ی مقاومت ایجاد می‌شود و امام به ملت نشان داد محققا اهل مقاومت است و دفاع جانانه از کشور با حضور زن و مرد و پیر و جوان از خط مقدم تا پشت جبهه شکل گرفت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه هر کس به خدا ایمان وتوکل داشته باشد ودر مسیر مبارزه با دشمنان دین خدا زنده بماند سربلند واگر کشته شود شهید است خاطر نشان کرد :مکتب و انقلاب ما برخوردار از پشتوانه عاشورای امام حسین(ع) است وبا این پشتوانه به نقطه ای از اقتدار رسیدیم که برای دیگر ملتهای مستضعف الگو قرار گرفتیم دیگر کشورها از ما درس مقاومت میگیرند.

در پایان این اجتماع با اهدای لوح از بسیجیان نخبه ورزشی در رشته کشتی و شنا تجلیل شد.

انقلاب اسلامی با تکیه بر عاشورای امام حسین(ع) به نقطه اقتدار رسیده است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها