امام جمعه اسدآباد ایثار امروز را ایثار اقتصادی دانست و گفت: بیشترین درخواست مردم از مسئولین وحدت و گره‌گشایی است.
کد خبر: ۹۱۷۶۷۳۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳

ایثار امروز ایثار اقتصادی است/ هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در دیدار با مسئولین شهرستان اسدآباد که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: جنگ تحمیلی برای ما ده‌ها نکته دارد.

وی گفت: مردم ما تحت حاکمیت رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) با توسل به ائمه اطهار(ع) انقلاب اسلامی را به وجود آوردند و غرب با هراس از آتش فروزان انقلاب اسلامی که الهام بخش مستضعفان جهان بود اقدام به تجهیز ارتش بعث عراق کرد تا بتواند انقلاب و اسلام را از ما بگیرد.

امام جمعه اسدآباد با بیان فرازی از سخنان رهبرفرزانه انقلاب گفت: هشت سال دفاع مقدس ما فقط یک برهه زمانی نیست بلکه گنجینه‌ای عظیم است که مملکت و نظام ما باید سال‌ها از آن بهره ببرد.

وی تصریح کرد: ما درآستانه انتخابات مجلس هستیم و اگر مردم نباشند مجلس اعتباری ندارد چراکه حب وطن و حب انقلاب همین مردم است که پرچم انقلاب هنوز برپا است.

حسینی‌مجد در ادامه گفت: جوانان ما شهادت را همچون حضرت قاسم «احلی من العسل» تفسیر کردند و به پیشواز شهادت رفتند و در زمان جنگ بسیاری از فرماندهان ما جوانان بودند که تفاوتی بین سنگر و اتاق فرماندهی، کارگر و فرمانده برایشان نبود.

وی افزود: این مدیریت جهادی جوانان الگویی عالی برای اعتماد به جوانان و مدیریت آنها است که باید در این زمان نیز از این نیرو و انگیزه بهره برد.

امام جمعه اسدآباد ایثار امروز را ایثار اقتصادی دانست و بیشترین درخواست مردم از مسئولین را وحدت و گره‌گشایی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات