خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد گفت: اقتدار امروز یمن مرهون جبهه مقاومت است چراکه هنوز و با گذشت ۱۰ روز از حمله به تاسیسات عربستان کشورهای غربی مات و مبهوت هستند.
کد خبر: ۹۱۷۶۷۴۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴

اقتدار امروز یمن مرهون جبهه مقاومت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مجید درویشی در دیدار با امام جمعه شهرستان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: کشور ما در حالی که چند ماه از پیروزی انقلاب گذشته بود مورد هجوم واقع شد در زمانی که مسئولین در حال ساماندهی برای اداره امور کشور بودند.

وی افزود: شهادت بالاترین سلاح رزمندگان بود که توانستند یک تنه کشور را با کمترین امکانات حفظ کنند.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: در حالی که عراق از پیشرفته‌ترین امکانات برخوردار بودند به جنگ با کشوری که آشفته است، آمدند و ما توانستیم در هشت سال جنگ تحمیلی سپاه قدرتمندی را به وجود بیاوریم و به جایی برسیم که هر تصمیمی در منطقه باید مورد تایید ایران باشد وگرنه محکوم به شکست است.

وی فرهنگ ایثار را همچنان جاری در جامعه دانست و گفت: بعد از گذشت ۳۸ سال خیلی از رزمندگان تنها حسرتشان را جاماندن از شهادت می‌دانند و ما مسئولان وظیفه داریم ادامه راه شهدا را با خدمت صادقانه به مردم ادامه دهیم .

درویشی گفت: اقتدار امروز یمن مرهون جبهه مقاومت است چراکه هنوز و با گذشت ۱۰ روز از حمله به تاسیسات عربستان کشورهای غربی مات و مبهوت هستند.

وی ادامه داد: موقعیت کشور ما بسیار حساس بوده و مسیر اتصال شرق به غرب است که این امر باعث طمع بیگانگان به خاک ایران شده که به طور قطع با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این اقتدار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات