خبرهای داغ:
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ، فرمانده سپاه نینوا در آیین معارفه فرمانده سپاه آزادشهر گفت: گاه ما در جنگ به نگاه امام ( ره) بود و این مهم منجر به آزادسازی خرمشهر و سربلندی رزمندگان ما در۸ سال دفاع مقدس شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۷۴۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آزادشهر سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه آزادشهر با بیان اینکه دفاع مقدس در امتداد قیام ابا عبد الله الحسین( ع) قرار دارد، اظهار کرد: کسانی که در کربلا در برابر سید سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین( ع) جنگیدند اثری از آنها در تاریخ نمانده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: دفاع مقدس ارزشمند بود و امام خمینی( ره) که همه چیز را برای خدا و اسلام می خواست در پایان جنگ فرموند که ما لحظه ای نادم و پیشمان نیستیم و «انقلاب را در این جنگ به دنیا صادر کردیم.

معرفی یادآور شد: امام خمینی( ره) فرمود «در این جنگ ابهت ابر قدرت غرب و شرق را شکستیم» و این مهم بیگانه ستیزی معمار کبیر انقلاب را نشان می دهد و فرمودند که «دوست و دشمنان را در جنگ شناختیم» و سوریه تنها کشوری بود که در جنگ کنار جمهوری اسلامی ایران ایستاد.

وی افزود: بزرگترین ائتلاف تاریخی در برابر حسین بن علی ( ع) بود و و یاران امام حسین( ع) در حالی که ۷۲ نفر بودند در برابر ۳۰ هزار نفر ایستاد و نشان داد حقیقت دین با باطل آمیخته نمی شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: نگاه ما در جنگ به نگاه امام ( ره) بود و این مهم منجر به آزادسازی خرمشهر و سربلندی رزمندگان ما در۸ سال دفاع مقدس شد.

معروفی تاکید کرد: وقتی خرمشهر آزاد شد امام خمینی( ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد ایثارگران ما برای ادای دین در دفاع مقدس حاضر شدند.

وی یادآور شد: در برابر ائتلاف هایی بزرگی که در چهل سال گذشته در پیشروی انقلاب اسلامی قرار داشت ملت ایران سربلند خارج شدند، داعش برای جمهوری اسلامی پدیده تازه نبود و داعش را در قائله کردستان از میان برداشتیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ابراز داشت: جبهه انقلاب اسلامی جبهه حق و بر گرفته از مکتب وحی بوده و بن بست شکن است و در این انقلاب بن بست معنی پیدا نمی کند.

معروفی بیان کرد: امروز اردوگاه حسین بن علی ( ع) در کشور ایران قرار دارد و فرماندهی آن را مقام معظم رهبری برعهده دارد.

وی تاکید کرد: امروز باید جمهوری اسلامی در خیمه گاه امام زمان( عج) بوده و بنی هاشم امام عصر( عج) به شمار برود.

در پایان مراسم از زحمات و تلاشهای سرهنگ محمود علیخانی فرمانده پیشین ناحیه سپاه آزادشهر تجلیل و سرهنگ فرامرز دیلم کتولی به عنوان فرمانده جدید سپاه آزادشهر منصوب شد، سرهنگ دیلم کتولی پیش از این جانشین ناحیه سپاه گرگان بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها