نمایندگان ایرانیان مسیحی، کلیمی و زرتشتی در مجلس با صدور بیانیه‌ای عنوان کردند که دفاع مقدس نه تنها نشان‌دهنده ابراز احترام به شهداست، بلکه آمادگی ملت ایران را برای دفاع از ارزش‌هایش به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۹۱۷۶۷۵۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، نمایندگان ایرانیان کلیمی، مسیحی و زرتشتی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای عنوان کردند که دفاع مقدس نه‌تن‌ها ابراز صمیمانه‌ترین احترام به یاد شهدای والامقام دفاع مقدس و بنیان‌گذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بلکه نشان‌دهنده آمادگی ملت ایران از ارزش‌های خود است.

متن کامل بیانیه نمایندگان ایرانیان مسیحی، زرتشتی و کلیمی در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بزرگداشت هفته دفاع مقدس نه تنها ارج نهادن به خاطره و یاد دفاع قهرمانانه ملت شریف ایران در برابر عوامل استکبار و صهیونیسم است، نه تنها ابراز صمیمانه‌ترین احترام به یاد شهدای والامقام دفاع مقدس و بنیان‌گذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بلکه نشانه‌ای از آمادگی همیشگی تمامی اقشار ملت موحد ایران برای دفاع از ارزش‌های توحیدی، منافع ملی، تمامیت ارضی ایران و پیروی از اوامر پدر معنوی موحدان جهان رهبر معظم انقلاب نیز است.

با بزرگداشت هفته دفاع مقدس به تمامی دشمنان ملت موحد ایران اعلام می‌کنیم که پایان کار هر تجاوزگری به ایران و اهداف والای ملت ایران، پایان کار صدام خواهد بود. ما ایرانیان پیرو ادیان توحیدی نیز همراه با سایر اقشار ملت شریف ایران بر عهد تاریخی خود در دفاع از سرزمین مادری و پیروی از اوامر مقام معظم رهبری تا آخرین قطره خون، مجددا تاکید می‌کنیم.

کارن خانلری، نماینده ارامنه شمال ایران

ژرژیک آبراهامیان، نماینده ارامنه جنوب

یوناتن بت کلیا، نماینده آشوریان

اسفندیار اختیاری، نماینده زرتشتیان

سیامک مره صدق، نماینده کلیمیان

ارسال نظرات