امام جمعه رامسر:

امروزه عربده کشی دشمنان در فضای مجازی تمسخر آمیز است

امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ابهت ابرقدرت ها را شکستیم گفت:امروزه عربده کشی دشمنان در فضای مجازی تمسخر آمیز است.
کد خبر: ۹۱۷۶۷۸۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام  و المسلمین حسین تقی پور در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان رامسر برگزار شد، با بیان اینکه جنگ برای ما مشکلاتی بوجود آورد  گفت: یتیم شدن فرزندان وخراب شدن خانه ها سخت بود اما روحیه ای که از مادران  و خانواده شهدا میدیدیم برای ما عزت آفرین بود.

امام جمعه رامسر در ادامه با اشاره به سخنان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی که گفت« آمریکایی ها گفتند یک نقطه از ایران را میزنیم که فرمانده ارتش گفت یکی زدی ده تا میخوری» افزود:این نشان از اقتدار نیروهای نظامی در برابر توطئه های دشمن است.

او با تاکید بر اینکه سپاه و نیروی انتظامی با افتخار آفرینی نقش بزرگی در ایجاد امنیت و آرامش دارند گفت:کشورهایی که سر سپرده استکبار هستند هیچ عزت و افتخاری ندارند.

امام جمعه رامسربا بیان این مطلب که مردم از پشت پرده برخی  واقعیت ها ی جنگ خبر ندارند و نمی دانند که چه سختی هایی و چه برکاتی در جنگ داشتیم اضافه کرد: در دفاع مقدس ابهت یک ابر قدرت که جهان را به بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودرا با دست خالی  شکستیم و امروزه عربده کشی دشمنان در فضای مجازی به سخره گرفته می شود.

حجت الاسلام تقی پور در پایان خاطر نشان کرد: با به جان خریدن مشکلات در وسط جنگ اقتصادی همچنان دارای عزت و اقتدار هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها