خبرهای داغ:
امیرحسین سلیمانی
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با عنوان "ما پیروزیم" در پارک انقلاب شاهین شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۷۹۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
سرهنگ مسعود جهانگیری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: انشاالله همگی ما بتوانیم سربازان و بسیجیان شایسته ولایت فقیه و ادامه دهندگان راه شهدا باشیم.

وی تاکید کرد: اگر دفاع مقدس ۸ سال طول نمی‌کشید و رشادت‌ها و ایثارگری‌ها انجام نمی‌شد، امروز نیروی سپاه به این اقتدار و شخصیتی که در دنیا دارد نمی‌رسید.

سرهنگ جهانگیری ادامه داد: نیروی سپاه در جنگ تکامل پیدا کرد و ساختار رزمی، قدرت‌های پشتیبانی، موشکی، دریایی و سازندگی همه در راستای سال‌های دفاع مقدس به وجود آمدند، و جنگ باعث بالندگی و رشد ما و در نهایت شکست استکبار جهانی شود.

فرمانده سپاه با بیان اینکه هر ملتی با داشتن 4 عنصر به رشد و تعالی می‌رسد گفت: داشتن رهبری بزرگ و الهی، مکتبی بزرگ، ملتی بزرگ و همیشه در صحنه و همچنین داشتن دشمنی بزرگ 4 عنصر رسیدن به رشد و تعالی است که همه آن‌ها را ما داریم.

سرهنگ جهانگیری به برنامه‌های پیش رو در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برنامه‌های سطح شهرستان به سپاه ناحیه واگذار شده است که در این رابطه با همکاری ادارات و نهاد‌های مختلف شهرستانی نمایشگاهی با عنوان "ما پیروزیم" با اجرای ۳۰ ویژه برنامه ریزی شده است. که در این نمایشگاه هر شب برنامه‌های خاص تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس سخن گفت و افزود: به مناسبت همزمان شدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی نواختن زنگ مدارس، خاطره گویی با هدف آشنا شدن نسل جدید با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان، صبحگاه مشترک با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت، ناجا، دانشکده پدافند هوایی و مسئولین، نقش زنان در دفاع مقدس، فعالیت‌های فرهنگی مساجد نقشه طلاب در دفاع مقدس و غبار روبی گلزار شهدا در سطح شاهین شهر، گرگاب، گز، منطقه میمه و روستا‌ها برنامه‌ریزی شده است.

سرهنگ جهانگیری به اردو‌های جهادی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشاره کرد و گفت: تهیه بسته‌های غذایی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به مناسبت عید قربان، کمک رسانی به سیل زدگان در استان‌های خوزستان و لرستان، ساخت تعدادی واحد مسکونی و مرمت در منطقه نورآباد شهرستان پلدختر از جمله اقدامات جهادی سپاه ناحیه شهرستان به شمار می‌آید.

وی در پایان با بیان خصوصیات شاهین شهر گفت: این شهر شهر دانش و خلاقیت است و باید واقعیت‌ها را بیان کرد، کسب مقام‌های مختلف ورزشی، علمی و فرهنگی در سطح‌های مختلف کشور و فراملی، پررنگ بودن نماز جماعات مساجد، حضور جوانان غیور در مراسم اعتکاف از جمله خصوصیات بارز این شهر می‌باشد.

سرهنگ جهانگیری ادامه داد: با گشت‌های محله محور بسیج معضل سگ گردانی در این شهر را کنترل کردیم و در حال حاضر نیز با همکاری ناجا معضل قلیان که با سلامت جوانان در ارتباط است کنترل کرده ایم به طوری که رنگ پارک‌ها عوض شده است.

گفتنی است نمایشگاه" ما پیروزیم" تا ۷ مهر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل پارک انقلاب میزبان علاقمندان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار