فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در گفت‌وگو با «بسیج»:

حماسه دفاع مقدس نماد مقاومت ملت ایران است

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد، دفاع مقدس را نماد مقاومت ملت ایران دانست
کد خبر: ۹۱۷۶۷۹۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: دفاع مقدس، آزمون بزرگی همراه با تجربه‌های فراوان و هزاران کشف و شهود بود که هرگز نمی‌توانست در فضای روزمره زندگی به دست آید و رزمندگان اسلام با توکل به خدا و توسل به اهل بیت، به میدانی وارد شدند که جز لطف و هدایت الهی نمی‌توانست آنان را به پیروزی نزدیک کند.

وی افزود: دوران «دفاع مقدس» مقطع سرنوشت سازی برای ملت ایران بود که هوشمندانه در آن حضور یافت و سهم مهمّی در تاریخ خود ایفا نمود.

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد گفت: حماسه دفاع مقدس نماد مقاومت ملت ایران است که مردم غیور ایران توانستند با اعتماد به نفس و خودباوری‌ای که توسط رژیم ستمشاهی از آنان دریغ شده بود، این اسارت وابستگی را از هم بشکنند و از حیثیت اعتقادی خود و از مرز و بوم کشور خود دفاع کنند.

وی دستاورد‌ها و ثمرات دفاع مقدس را برشمرد و گفت:یکی از مهمترین دستاورد‌های دفاع مقدس، معرفی انقلاب اسلامی به دنیا است که با ایستادگی در برابر قدرت‌های بزرگ، خود را به عنوان نظامی مردمی و قدرتمند، شناساند و دفاع جانانه رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‌ها و ایثارگری‌های خود، بر جدیّت آن، افزود.

سرهنگ پاسدار  زراعتخواه در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان نمود: ۸۰ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سه بخش ناحیه محور، حوزه محور و پایگاه-مسجد محوری همچون تجلیل از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، نشست‌های بصیرتی و روشنگری در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد، همایش پیشکسوتان بسیجی و تجلیل از فرماندهان پایگا‌های بسیج، یادواره شهدا با محوریت تجلیل از شهدای محلات و مسابقات فرهنگی ورزشی در مجموعه شهید چمران برگزار خواهد شد.

وی در پایان افزود: نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس با عنوان «هم عهدی با شهدا» با مشارکت سپاه امام رضا (ع)، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، مرزبانی و شهرداری منطقه سه مشهد با محوریت حوزه یک سپاه ناحیه حر به مدت ده روز در منطقه طبرسی شمالی مشهد برگزار می‌گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها