خبرهای داغ:
فرماندار همدان:

آگاهی مردم و رسانه‌های متعهد حربه‌های دشمن را خنثی می‌کند

فرماندار همدان گفت: آگاهی مردم و رسانه‌های متعهد، جنگ روانی و حربه‌های دشمن علیه نظام را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۰۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷

آگاهی مردم و رسانه‌های متعهد حربه‌های دشمن را خنثی می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین افشاری در جلسه ستاد مقاومتی شهرستان همدان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های ارائه شده مدیران شهرستان به گفتمان اقتصاد مقاومتی مسلط هستند.

وی با بیان اینکه این گام بسیار مهمی است، گفت امروز گفتمان اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه ساری و جاری است.

فرماندار همدان ابراز داشت: امسال در بحث گفتمان‌سازی پیش افتادیم و این به‌خاطر برخوردهای مردم است که نسبت به سال گذشته بسیار آگاهانه‌تر و پخته‌تر برخورد می‌کنند و مراقب حربه‌های دشمن هستند.

وی تصریح کرد:دشمن هرآنچه در توان داشت در جبهه مقابل به کار بست تا بتواند مردم را از خدمات نظام ناراضی کند.

افشاری خاطرنشان کرد: ما شاخص‌هایی داریم که در ابعاد مختلف نشان می‌دهد مردم دست دشمن را خوب خواندند و دستگاه‌هایی که متولی بودند خوب پای کار آمدند.

وی عنوان کرد:در سطح استان همدان در زمینه تولید  کالا و خدمات به ویژه محصولات استراتژیک مانند گندم، جو، دانه‌های روغنی و یا خدمات اولیه آب، برق، گاز و وسایل خدمات ارتباطی و...این روند بهبود همچنان ادامه دارد.

فرماندار همدان با بیان اینکه ما با کمترین اخلال مواجه هستیم، بیان کرد: در تابستان امسال پیش‌بینی می‌شد که با کمبود برق مواجه شویم اما وزارت نیرو در زمینه تولید و مردم در زمینه مصرف  در کنار همدیگر این مشکل را مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه امسال حدود ٢٠ واحد صنعتی و تولیدی به چرخه تولید بازگشتند، با اشاره به بازدید از یکی از واحدها به نام پتروشیمی هکمتانه اضافه کرد: بیش از ١٨٣ نیرو در آنجا مشغول به کار بودند درحالی که این واحد در حال راه‌اندازی است و مراحل پایانی را می‌گذراند.

افشاری با اشاره به اینکه حربه تحریم‌های دشمن به واسطه خیلی از این فعالیت‌ها کند شده است، تاکید کرد: درحوزه بهداشت و درمان و خدمات تخصصی و فوق تخصصی و پیشگیرانه در استان همدان خدمات خوبی ارائه می‌شود و حدود ٢٠ درصد از ارائه خدمات درمانی به استان‌های مجاور را همدان به عهده می‌گیرد.

وی گفت:افزایش٣۶ درصدی حضور گردشگران خارجی در همدان شاخص بسیار مهمی است که نشان می‌دهد رویدادهایی نظیر همدان ٢٠١٨، همایش راه ابریشم و... همدان را در حوزه گردشگری در دنیا مطرح کرده است.

فرماندار همدان اظهار کرد: در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۵٩ درصد تعهد اشتغال امسال محقق شده و در حوزه خدمات اولیه نیز کارهای بزرگی انجام شده مانند گازرسانی که تنها به روستاهای کمتراز 10 خانوار باقی مانده و ارائه خدمات در روستاهای ١٠ تا٢٠ خانوار در حال انجام است.

وی ابراز داشت: آگاهی مردم و رسانه‌های متعهد، جنگ روانی و حربه‌های دشمن علیه نظام را خنثی می‌کند.

افشاری در پایان به نقش کلیدی رسانه‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیان داشت: 50 درصد بار اقتصاد مقاومتی در بخش رسانه‌ای است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات