مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه گفت: رزمندگان با روحیه انقلابی خود توانستند بر لشکر ظلم پیروز شوند.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۰۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج‌ شهرستان عسلویه، حجت الاسلام روح الله میرشکاری امروز ظهر در جمع کارکنان ، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات ایثار هشت سال دفاع است که باید برای نسل جوانان تبیین شود، چراکه رسیدن به اهداف والای نظام و اسلام؛ بدون مقاومت و ایستادگی رزمندگان در مقابل دشمن محقق نمی شد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت عسلویه با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با روحیه اتحاد، ایمان به خدا و اعتماد به وعده خدا از همه گذرگاه های هشت سال دفاع مقدس عبور کردند، افزود: رزمندگان با روحیه انقلابی که داشتند بر لشکر ظلم پیروز شدند.

میرشکاری بیان کرد: امسال 39 امین سالروز آغاز جنگ تحمیلی هست؛ اقتدار ایران به برکت انقلاب، پایداری و هدایت گری های عالمانه رهبری روز به روز فزونی یافته و به الگویی برای ملت های اسکتبار ستیز تبدیل شده است، لذا زنده نگه داشتن خاطرات هشت سال دفاع مقدس لازم است تا نوجوانان و جوانان هم ایستادگی و مقاومت را بیاموزند.

 

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب در پبشبرد اهداف نظام اسلامی با بهره گیری از الگوی جهادگونه هشت سال جنگ مجاهدانه، گفت: بنا به فرمورده رهبری نباید خاطره هشت سال دفاع مقدس فراموش شود و این مهم نشان دهنده اهمیت موضوع است، چراکه نشان می دهد کشورهای آزادیخواه و استکبارستیز از کشور ایران الگوبرداری می کنند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت خاتم الانبیا شهرستان عسلویه با بیان اینکه مدیریت الهی ولی فقیه نقش زیادی در پیشبرد اهداف انقلاب، دارد افزود: وظیفه مدیران و مسئولان این است تا بتوانند ابعاد هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند و بگویند که بصیرت و مقاومت زمینه اثر گذاری در پیروزی هشت سال جنگ دفاع مقدس داشته است.

 

میرشکاری گفت: پرداختن به تبیین قدرت دفاعی ایران مهم است و همه متولبان امر باید به این مهم بپردازند چراکه هجمه های متعددی از سوی دشمن صورت می گیرد،ولی اقتدار اصلی نظام و انقلاب همواره خودنمایی می کند.

 

وی افزود: شعار محوری هفته دفاع مقدس «ما پیروزیم» است که از 31 شهریور به مدت یک هفته آغاز می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها