مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس در کیش برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۰۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،سردار "موسی کمالی" روز یکشنبه در آیین گرامیداشت سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس افزود: گرچه جنگ تحمیلی از نظر جانی، مالی و روحی خساراتی سنگین داشت، اما ما در پرتو دفاع مقدس متولد شدیم، رشد کردیم و بزرگ و بالنده شدیم.
وی با تشریح خسارتهای جنگ تحمیلی و دستاوردهای دفاع مقدس در ابعاد نظامی، علمی و سیاسی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس و به یمن ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان، شهدا و مقاومت ملت ایران اکنون به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده و با اقتدار پنجه در پنجه آمریکا افکنده است.
سردار کمالی افزود: ما در جنگ نابرابر تحمیلی پیروز میدان بودیم و امروز در یک جنگ اقتصادی قرار داریم و مطمئن هستیم که با پایداری و توجه بر اصل اقتصاد مقاومتی در این جنگ نیز پیروز خواهیم شد.
وی در ادامه، مهمترین مسؤ لیت سربازان و مدافعان نظام را اطاعت از ولایت فقیه ذکر کرد و افزود: تفرقه، ایجاد یأس و نامیدی ملت از جمله سیاستهای دشمن است که خنثی سازی این سیاست نیز از جمله مسئولیتهای همه ما است.
آیین گرامیداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس روز یکشنبه با حضور امام جمعه، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در سالن همایشهای ناحیه مقاومت سپاه کیش برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات