آزاده اردوگاه تکریت ۱۱ در یادواره شهدای پیشوا:
یادواره شهدای شهرستان پیشوا با حضور سردارغنی مسئول سابق روابط عمومی سپاه جماران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۱۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج، سردارغنی در یادواره ای که به نام ۶ شهید دفاع مقدس و ۲ شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون برگزار شد بیان کرد: آنچه که درخت انقلاب را استوار و پر ثمر نگه داشته خون شهدا است و نگهداری و صیانت از آن وظیفه همه ماست، ما همیشه و همه دوران مدیون خون شهداء هستیم و ایشان جایگاه ویژه ای دارند،که امنیت و آرامشی که داریم را مدیون خانواده های آنها هستیم.

مسئول سابق روابط عمومی سپاه جماران تاکید کرد: ما باید به تلاش و زحمات شهداء واقف باشیم و آرمانها و ارزشهای آنها را به نسل حال و آینده که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند بسپاریم.

وی افزود: پس از گذشت سالها از دوران دفاع مقدس می بینیم که یادواره شهداء همچنان با قوت توسط اقشار مختلف و به صورت مردمی برگزار می گردد.

سردارغنی با بیان اینکه شهدا برای خدا و پیروی از مکتب حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)جان خود را نثار کردند و ماندگار شدند افزود:عشق و محبت به شهداء محبت به اهل بیت (ع)است.

وی دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهداء را وظیفه همگان و امری ضروری دانست که باعث ارج نهادن به مقام سامخ شهداء است و طبق فرموده امام راحل (ره)خانواده های شهداء چشم و چراغ ملت هستند.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهداء روستای یوسف رضا لوح سپاس و تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

ارسال نظرات