استفاده از روش های نو و خلاقانه در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید

در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی منطقه بسطام بر استفاده از روش های نو و خلاقانه در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید تاکید شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۲۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ پاسدار احمد حسین پور جانشین فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، مسئولین بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان در دفتر ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام با حضور رئیس اداره و معاونت‌های ستادی برگزار شد.
حسن دیداری رئیس آموزش و پرورش منطقه بسطام در این جلسه هفته دفاع مقدس را یکی از نماد‌های با ارزش و مقدس انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: در برنامه‌های اجرایی این ایام ضمن حفظ حرمت ماه محرم، تبیین فلسفه قیام عاشورا و ارتباط آن با دفاع مقدس مورد تأکید می‌باشد.
وی جوانان را هدف اصلی برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و استفاده از روش‌های نو و خلاقانه در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید را خواستار شد.
دیداری پایداری و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و رشادت‌ها و دلاوی‌های جانبازان و ایثارگران دانست و بر تکریم خانواده‌های آنان در هر زمان و بخصوص در ایام هفته دفاع مقدس تأکید نمود.
در این جلسه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از جمله طرح باران مهربانی، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، دعوت از راویان دفاع مقدس در برنامه‌های اجرایی"۴۰ مدرسه ۴۰ روایتگری، اعزام کاروان فرهنگی دفاع مقدس به مدارس، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و آثار شهدای دفاع مقدس، نمایش فیلم و... مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار