خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شرق شهرستان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۲۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، سرهنگ حسن عجمی در گفتگویی، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این هفته یادآور رشادت ها و ایثار گری جوانانی است که جان شیرینشان را در کف اخلاص گذاشته تا کشور اسلامی ایران از گزند دشمن در امان بماند و امنیت امروز را مرهون تلاش، روحیه انقلابی و جهادی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) با اشاره به وجود روحیه انقلابی در جوانان امروز کشور، به دلاوری رزمندگان مدافع حرم و مدافعان امنیت و وطن، افزود: دشمن امروز با همه توان و از راه های مختلف، قصد رساندن آسیب به کشور را دارد تا امنیت امروز را دچار خدشه کند ولی روحیه انقلابی و بصیرت ناشی از درس گرفتن پای مکتب اهل بیت(ع) در نسل جوان امروز و بسیجیان مخلص، اجازه ورود اندک چالش از سوی دشمن را به داخل مرزهای ایران اسلامی نداده است.

وی گفت: همنوایی جنگ نرم و سخت دشمن به کشورهای اسلامی باعث شده است تا دشمن افکار شوم خود را در فضای نظامی و مجازی به کشورهای اسلامی مانند یمن و فلسطین اشغالی تحمیل کند ولی امروز با تیزبینی نیروهای مقاومت و انقلابی در دنیا، مشاهده می کنیم که دشمن در بُعد نظامی حقیر شده و روز به روز بر این حقارت افزوده شده است.

سرهنگ عجمی ادامه داد: شبکه نیروهای انقلابی در فضای مجازی نیز، با بصیرت و آگاهی تمام، اجازه شبهه افکنی دشمن را نداده و تا کنون در همه بسترهای فضای مجازی حضوری جدی و دشمن شکن داشته است.

وی با اشاره به ضرورت حضور و بیان واقعیت های دفاع مقدس، به برنامه های شاخص اجرایی در سطح ناحیه و حوزه های بسیج شرق اصفهان اشاره و تصریح کرد: امسال بسیج توانمندتر از دیروز با اجرای 40 عنوان برنامه در محورهای کلی و کیفی، توسط رده های سپاه و بسیج شرق شهرستان اصفهان فعالیت دارد که می توان به نواختن زنگ مقاومت در اول مهرماه 98 در مدارس انتخاب شده، اشاره کرد.

فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) خاطرنشان کرد: شرکت منسجم بسیجیان و پاسداران در نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی یادواره شهدا در چندین بخش، برگزاری یادواره شهید آبروی محله در شهر هرند گرامی داشت یاد و خاطره سردار حاج اکبر اقابابایی هرند، برگزاری محفل شعر عاشورایی در حسن آباد جرقویه و خاطره گویی رزمندگان در بن رود، دیداربا خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سطح شش بخش شرق اصفهان، اکران فیلم دفاع مقدس در بن رود، از جمله عناوین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: همایش رزمندگان دفاع مقدس در ورزنه، همایش رزمندگان در بخش جلگه، دیدار بسیجیان با امام جمعه شهر هرند، مسابقه کتابخوانی گام دوم انقلاب، مسابقات ورزشی و ده ها برنامه فرهنگی از دیگر عنوان های اجرایی حوزه های بسیج در هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ عجمی از نشست های بصیرتی، سیاسی و فرهنگی و همچنین برگزاری کلاس های سواد فضای مجازی در سطح منطقه، خبر داد.

وی در پایان گفت: به همت گروه های جهادی سطح ناحیه امام علی(ع)، ساخت خانه محروم و توزیع 700 بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان محروم منطقه نیز از دیگر برنامه های بسیج در هفته دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها