فرمانده سپاه عجب شیر گفت: از اول انقلاب مردم با تجهیزات کم نظامی در مقابل فشارهای دشمنان با تبعیت از ولی فقیه زمانشان ایستادگی کردند و به دنبال آن انقلاب اسلامی پیروز شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۳۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با امام جمعه عجب شیر، گفت: با پیروزی انقلاب که دشمن احساس کرد منافعش در خطر است و نگران گسترش شیعه و بیداری اسلامی در خاورمیانه شده بود لذا با راه انداختن جنگ سعی در اضمحلال این نظام داشت.

وی به ناکارآمدی قدرت دفاعی آمریکا اشاره و اظهارداشت: حمایت آمریکا از بعضی کشورهای عربی با توجه به تولید قدرت در جبهه مقاومت ناکار آمد هست و حمله اخیر یمن به تاسیسات نفتی نیز شکستس مفتضحانه برای آمریکا تلقی می شود.

حیدری افزود: وظیفه مسئولان نظام گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس است تا فرهنگ ایثار و شهادت و مدل مدیرت جهادی در دفاع مقدس را ترویج داده تا از مشکلات فعلی عبور کنند.

 امام جمعه عجب شیر نیز گفت: نیروهای مسلح در رکاب ولی امر مسلمین آمادگی کامل جهت اسخ به توطئه های داخلی و خارجی را دارند.

حجت الاسلام شربیانی افزود: در جنگ تحمیلی چهل کشور و به تعبیر امام راحل دنیای کفر علیه جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ شده و هدفشان چیزی جز براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی نبود.

ارسال نظرات