فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، گفت: نمایشگاه دفاع مقدس با رویکرد فرهنگی ، رزمی و ورزشی با مشارکت بیش از ۲‌۲۰ بسیجی در این شهرستان دایر شده است.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۵۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،سرهنگ پاسدار محمد سالاری شب گذشته در آیین افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس و یادبود یک هزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان در قشم اظهار داشت : این نمایشگاه با رویکرد فرهنگی ، رزمی و ورزشی از امروز تا پایان هفته دفاع مقدس دایر است.

وی ساعت بازدید از نمایشگاه را ۲۰ الی ۲۳ اعلام کرد و افزود : مسابقات ورزشی نمایشگاه شامل میدان موانع با ۱۲ بخش مختلف است و ۱۶ تیم سه نفره در آن حضور دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم اضافه کرد : در بخش رزمی نمایشگاه نیز اداوت نظامی در معرض دید عمومی قرار دارد و در کنار آن کار با سلاح‌های سبک و سنگین به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

سالاری بیان کرد : بخش فرهنگی نمایشگاه ، غرفه‌های کودک و نوجوان ، بهزیستی و مشاوره ، صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی ، عفاف و حجاب و ویزیت رایگان بیماران را شامل می‌شود.

وی گفت: همچنین غرفه «ماه مهربان» با هدف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت ایجاد شده و برگزاری نشست‌های بصیرتی در کنار فراخوان گردان‌های رزمی مستقر در جزیره از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطر نشان کرد : افزون بر ۲۲۰ بسیجی مستقیماً در آماده‌سازی ، مدیریت و حراست از این نمایشگاه مشارکت دارند.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ، امام جمعه، فرماندار ، اعضای شورای تأمین و جمعی دیگر از مسوولان و بسیجیان شهرستان قشم از جمله حاضران در این آیین بودند.

ارسال نظرات