مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد در گفتگو با «بسیج»؛

روحیه ولایت پذیری یکی از مهمترین رویکردها و دستاوردهای دفاع مقدس است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد با بیان اینکه روحیه ولایت پذیری یکی از مهمترین رویکردها و دستاوردهای دفاع مقدس است گفت: از برکات مهم دفاع مقدس، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری بوده است.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۶۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام حمید اسکندری در گفتگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت فرا رسیدن هفته مقدس اظهار داشت : روحیه شهادت طلبی و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار «هیات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.

روحیه ولایت پذیری یکی از مهمترین رویکردها و دستاوردهای دفاع مقدس است

وی با بیان اینکه دفاع ما هم مقدس بود گفت: در دوران دفاع مقدس سلاح، تجهیزات، نیرو، امکانات و مواردی از این قبیل تعیین کننده نبود و اینطور نبود که بگوییم ما تعداد زیادی تانک، هواپیما، نیروی متخصص جنگی، تجهیزات نظامی و سلاح در اختیار داشتیم و به خاطر این تجهیزات و امکانات به دشمن پیروز شدیم؛ نه اینطور نبود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد بیان کرد: ما در دوران دفاع مقدس جنگ‌هایی را داشتیم که بدون هیچ‌گونه امکانات و تجهیزاتی موفق و پیروز شدیم و توانستیم جنگ را برعکس کرده و به گنج تبدیل کنیم.

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه روحیه ولایت پذیری یکی از مهمترین رویکردها و دستاوردهای دفاع مقدس است گفت: از برکات مهم دفاع مقدس، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد : دفاع مقدس دستاوردهای بزرگ و فراوانی به دنبال داشت، یکی از مهمترین آن ها، دستاوردهای سیاسی است. بسیج همگانی مردم دلاور ایران بیش از هر چیز نشان از وحدت ملی و التزام جمعیِ ایرانیان به حفظ منابع و مرزها و سرمایه های ملی بود .
وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم انقلابی ایران هیچ گاه از جهاد در مسیری که انتخاب کرده عقب نشینی نخواهد کرد و از تهدیدات و ارعاب دشمن در این مسیر نخواهد ترسید و تن به ذلت نخواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها