به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش قدرت؛ توانمندی و اقتدار ویژه نیروهای مسلح در شهرستان کنارک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۷۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنارک، در آغازین روز از هفته دفاع مقدس همایشی با حضور کلیه نیرو‌های مسلح مستقر در شهرستان کنارک اعم از نیرو‌های دریایی منطقه سوم نداجا؛ نیرو‌های پایگاه هوایی برادران شهید دل حامد؛ پدافند هوایی شهید بردبار؛ نیروی انتظامی و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج کنارک برگزار شد.

امیر تاج الدینی، ارشد نظامی شهرستان و فرمانده منطقه سوم نداجا در این برنامه ضمن خیر مقدم خدمت شرکت کنندگان گفت: هشت سال دفاع مقدس ما فقط امتداد یک برهه زمانی نبوده  بلکه گنجینه ایست که می توان از آن در طول سالیان سال برای رسیدن به اهداف استفاده کرد.

فرمانده منطقه سوم نداجا افزود: یکی از تکالیف انقلاب اسلامی دفاع از مظلومین است و بر این اساس ما باید بیشتر مراقب اعمال و رفتار خود باشیم، امیدواریم نیرو‌های مسلح با همراهی مردم، همچون سال‌های گذشته باتمام توان از انقلاب عزیزمان پاسداری و حراست کنند.

حمیدالدین یوسفی فرماندار کنارک نیز در این همایش گفت: فرزندان این ملت در طول هشت سال دفاع مقدس با آن عقبه و ایمان و اخلاصی که داشتند و کار‌هایی که انجام دادند، ثابت کردند که استثنا بر قاعده غلبه دارد.

وی افزود: حضور؛ مشارکت وهمکاری و همچنین توان بالای رزمی نیرو‌های مسلح ما در این برهه از زمان بسیار ارزشمند است و باید قدردان آن باشیم.
 
 
ارسال نظرات