مدیر حوزه علمیه خواهران لردگان:

ایمان و ولایت پذیری شاخصه اصلی سپاهیان

مدیر حوزه علمیه خواهران لردگان در دیدار با فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه این شهرستان، ایمان و ولایت پذیری را عامل اقتدار سپاه دانست.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۹۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛در دومین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از طلاب حوزه علمیه خواهران لردگان با فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه لردگان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است و نقش روحانیون در جنگ تحمیلی تعیین کننده بود.

سرهنگ پاسدار کرم نظری ادامه داد: همان طوری که در دوران دفاع مقدس طلاب و روحانیون در ایجاد فضای معنوی و ابلاغ احکام اسلامی به رزمندگان نقش مهمی داشتند ، امروز نیز وظیفه آنها در هدایت جوانان و سوق دادن آنها به سوی تعالیم الهی بسیار تاثیر گذار است و سپاه و بسیج دراین مسیر باتمام قوا در کنار حوزه های علمیه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران لردگان نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای عزیز گفت: نقش سپاه و بسیج در جنگ تحمیلی برای همگان مشهود است وسپاه توانست با قدرت ایمان و ولایت پذیری نیروهای خود ایران اسلامی را به یکی از قدرتهای منطقه وجهان تبدیل کند.

خانم قنبری ادامه داد: همکاری با سپاه در امور فرهنگی جامعه از افتخارات حوزه علمیه است و در این راستا با گوش دادن به فرامین رهبری عزیز پا به پای سپاه پیش خواهیم رفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار