مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت : دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران به دلیل ترویج ارزش‌های الهی در جهان است .
کد خبر: ۹۱۷۶۹۰۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام تقی خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر خود روزهای خوب و بد زیادی را به خود دیده است و دشمنان در هر دوره‌ای تلاش کرده‌اند تا به انقلاب و مردم ایران اسلامی صدمه وارد کنند.

دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران به دلیل ترویج ارزش‌های الهی در جهان است

وی علل دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی و شروع جنگ علیه ایران راچند عامل اساسی عنوان کرد و گفت:اول اینکه ایران به جزیره امن تبدیل شده بود و ژاندارم منطقه به نفع امریکا و استکبار جهانی بود.

وی افزود : دوم اینکه تعبیر گاو شیرده که اخیرا ترامپ به کار برد آن موقع حضرت امام در مورد امریکا و ایران به کار برد که ایران تبدیل شده بود به یک گاو آرام شیر ده برای آنها از طرفی ژاندارم منطقه هم که بود و یک نوکر خوب همچنان که انگلیسی ها رضاخان رو با کمترین هزینه کودتا کردند و خودشان هم افتخار میکنند پسرش محمدرضا را سرکار آوردند با تمام جنایاتی که کرد پشتیبانی کردند و کارتر هم آن زمان اعلام رضایت از شاه ایران کرد و بر ما حکومت میکردند.

حجت الاسلام تقی خانی با توجه به جنایاتی که شاه به ایران کرد عنوان نمود : 40هزار مستشار امریکایی در اینجا و حتی اجازه نمیدادند خیلی از کارها را نظامی های ما انجام دهندو تحقیر های زیادی را بر ما تحمیل کردند جوری که یک سرهنگ امریکایی بر سپهبد ما حکم فرمایی میکرد و ایران را خانه خودشان میدانستند و عربستان مارو برادر یهود میدانستند در حالی که خودشان با یهود دستشان در یک کاسه بوده و هست و پول بنزین هواپیماه های اسرایییل از اینها تامین می شد.

وی یادآورشد: امروز آمریکا در مقابل ایران به خاک افتاده است و نمی‌داند چه برخوردی با ایران داشته باشد، از یک سو از قدرت ایران نگران است و از سوی دیگر نمی‌تواند با ارزش‌ها و اعتقادات ما کنار بیاید و در نهایت به این رسیده است که ایرانی زیربار حرف زور نمی‌رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: این روحیه از ایران به سایر کشورهای اسلامی دنیا نیز انتقال یافته است و خودشان امروز الگوی خود را جمهوری اسلامی ایران معرفی می‌کنند.

وی رمز پیروزی رزمندگان با توجه به امکانات کم و نبود حتی  یک متر سیم خاردار راعوامل متعددی دانست و گفت: اولین عامل آن این بود که فرماندهی کل قوا رو خود حضرت امام قبول کردند و بحث ولایت مداری بود و علل بعدی بحث نهضت عاشورا بود که امام فرمود ما هرچه داریم از محرم و صفر است و ما با یا حسین یا حسین پیروز شدیم علت بعدی استقامت مردم و رزمندگان بود و ایمان، اخلاص، پایداری ولایت مداری و قیامت باوری رزمندگان بود .

حجت الاسلام تقی خانی عنوان کرد: باید ارزش‌ها، ابعاد مختلف و دستاوردهای ما از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مبارزات جوانان ایرانی در مسیر دفاع از میهن به نسل جدید منتقل شود که برای تحقق این امر نیازمند همراهی رسانه‌ها هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها