با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه و انتظامی و مدیران و اقشار مختلف مردم و خانواده ها زنگ مقاومت و بازگشائی مدارس به صورت نمادین در دبستان شاهد معماران دادگر خاش به صدا در آمد.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۳۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه و انتظامی، مدیران و اقشار مختلف مردم و خانواده‌ها، زنگ مقاومت و بازگشائی مدارس به صورت نمادین در دبستان شاهد معماران دادگر خاش به صدا در آمد.

امام جمعه خاش در این مراسم گفت: همزمانی شروع سال تحصیلی در مدارس و دانشگاه‌ها با هفته دفاع مقدس، یک اتفاق مبارک برای معرفی ارزش‌های جنگ تحمیلی هشت ساله و بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران سخت بوده که ملت ایران در آن با مقاومت جانانه خود عزت و افتخار کسب کرده اند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان، افزود: حضور فرماندهان جنگ و راویان دفاع مقدس در مدارس گامی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید و آینده سازان جامعه است.

امام جمعه خاش ادامه داد: دفاع مقدس یک گنجینه بسیار مهم و ظرفیتی ارزشمند برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده که در گام دوم انقلاب باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

دهقان اظهار داشت: تحصیل علم و دانش در کنار آموختن آموزه‌های دینی و ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان یک نیاز اساسی در کشور بوده که باید به این مباحث در خانواده‌ها و جامعه و از سوی مسئولان اهمیت داده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات