خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: ولایت رمز پیروزی انقلاب اسلامی در چهل سال قبل بود و اکنون این استوار و عزت را مدیون کسانی هستیم که مقاومت کردند و با ولایت پذیری پیروز ۸ سال جنگ تحمیلی شدند.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۵۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه در اولین روز از هفته دفاع مقدس و در دیدار با امام جمعه این شهرستان عنوان داشت: ولایت رمز پیروزی انقلاب اسلامی در چهل سال قبل بود و اکنون این استوار و عزت را مدیون کسانی هستیم که مقاومت کردند و با ولایت پذیری پیروز ۸ سال جنگ تحمیلی شدند.

وی افزود: عملا کشور ما در جنگ به سر می برد و دشمنان این نظام لحظه ای خواب ندارند و از زمین و هوا و دریا در صدد هستند تا به کشور ما لطمه بزنند،اما این همه شعار هنوز به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.

حسنی بیان داشت: پس از سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکائی دستور جنگ توسط ترامپ صادر شد،اما هیچ یک از جیره خوارانش حتی نتوانستند فکر جنگ را به سرشان بزنند و جرات حتی طراحی نقشه جنگ را داشته باشند.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه شهرستان بشرویه ضمن تقدیر از همه رزمندگان گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی ،روز به روز شاهد زورگویی های  صدام بودیم و دیدیم که در مصاحبه ای بیان داشته بود که ما روز بعد آغاز جنگ در تهران خواهیم بود، اما مقاومت رزمندگان  نگذاشت حتی یک وجب از خاک این ملت به دست بیگانگان بیفتد.

حجت الاسلام معلمی امام جمعه شهرستان بشرویه در این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در تمامی ادیان و مذاهب حق و باطل وجود داشته است و همیشه اصحاب حق پیروز میدان بوده اند.

وی گفت: چیزی بین حق و باطل برای ملت جمهوری اسلامی تا قبل از نظام جمهوری اسلامی وجود نداشت و حق از آن زورگویان بود اما با یک فرمان رهبری دیدیم چگونه حق از باطل گرفته شد و این نظام مقدس شکل گرفت.

امام جمعه بشرویه ادامه داد: اکنون نباید در مقابل زور و طاغوتیان وقت نیز ساکت بود و باید حق را بگیریم و این ملت هایی که متاسفانه وحدت ندارند حقشان را یک سری زورگویان خوردند و کشورشان را اشغال کردند.

 حجت الاسلام معلمی خطاب به مخالفین نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: کشور ما نشان داده است که حق گرفتنی است و باید برای نگه داشتن حق یک ولایت واحد داشت و درهر جایی که از این کره خاکی حق را می ستانیم و با دشمنان می جنگیم.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل و جیراخواران سعودیش اکنون مثل زالو به جان ملت های مظلوم افتاده اند و می خواهند نظامشان را بر هم بزنند و با زور حکومتشان را در سرزمین های اشغالی حکم فرما کنند، اما اکنون مردم بیدار شده اند و حق و باطل را تشخیص می دهند.

حجت الاسلام معلمی گفت: مردم همیشه در صحنه هستند و از مسئولین جلو تر هستند و راه پیشرو در حق را می شناسند و همیشه فتنه را خنثی می کنند.

وی بیان داشت: فتنه ۸۸ را نباید فراموش کنیم و دیدیم چطور عده ای فریب خورده که حق را نشناختند به نظام ضربه زدند اما باز هم هوشیاری و ولایت پذیری  دست آنها را خنثی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها