همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه موتوری نیروهای بسیجی در جزیره هرمز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۶۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
 
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ « احمد درویشی » در این آیین اظهار کرد: دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری گنجینه‌ای تمام نشدنی برای نسل‌های آینده ماست.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای هرمز افزود: در هشت سال دفاع مقدس آنچه به تمام جهان و انسان‌های آزاده نشان دادیم به‌عنوان راه راست و سعادت و ایستادگی بود که در عمل نیز در دوران دفاع مقدس با شهادت و ایثارگری به نمایش گذاشته شد.

 

وی عنوان کرد: امروز قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی، قدرت اول منطقه است اما، نه شروع کننده جنگ بودیم و نه خواهیم بود ولی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون دفاع می کنیم.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای هرمز ادامه داد: امروز با تمام هجمه هایی که دشمنان برای ما ایجاد کرده‌اند، می توانیم بگوییم که به سمت تشکیل جهان اسلامی متمرکز و تمدن نوین اسلامی پیش می رویم.

 

سرهنگ درویشی گفت: این رژه موتوری با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای جزیره هرمز برگزار شد و خودروهای بخشداری، سپاه، نیروی انتظامی، آتش نشانی، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و موتورسوران بسیجی برگزار شد.

 

مراسم رژه موتوری نیروهای بسیجی هرمز از گلزار شهدای هرمز  آغاز و پس از نمایش اقتدار  دریادمان شهدای گمنام هرمز  خاتمه یافت.

ارسال نظرات