کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن به دنبال القای اهداف خود در اذهان جوانان است

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: دشمن از دشمنی خود دست برنداشته است و با تمام توان و ابزار‌های خود پای کارآمده تا جوان ما را به سمت اهداف خود هدایت کند.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۸۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فیاض در نشست سیاسی خواهران بسیجی حوزه ۲ کوثر اظهار داشت: امروز ما در منطقه و جهان دارای اقتدار هستیم چرا که خودمان را به دشمن نشان دادیم. ما با ساقط کردن پهپاد امریکایی به دشمن فهماندیم ایران اسلامی، ایران قبل انقلاب نیست که زیر سلطه باشد و تسلیم شود.

این کارشناس سیاسی گفت: دشمن در دو حوزه مغز و قلب تاثیر گذاشته است چرا که مغز نوع استدلال و مطالب را عوض می‌کند، طوری که دشمن می‌خواهد القا کند که مقاومت فایده ندارد و باید تسلیم شد. در حوضه قلب، حب و بغض را عوض می‌کند. یعنی ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها را طوری که خودش می‌خواهد القا می‌کند و این کار را از طریق فضای مجازی، ماهواره، و رسانه انجام می‌دهد.

وی افزود: اولین کار در این برهه زمانی این است که سطح آگاهی و بصیرت خودمان را بالا ببریم و این کار با مطالعه امکان‌پذیر است.
 
این کارشناس سیاسی بیان داشت: ما باید تاریخ ۴۰ سال قبل از انقلاب و از همه مهم‌تر بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب تبیین کردند را مطالعه کنیم.

وی گفت: متاسفانه چیزی که موجب غفلت در بین جوانان شده است تاثیرگذاری شبکه‌ها و رسانه‌های بیگانه و شایعات مجازی است. امروزه جهل ما از دانستنی‌های زیاد است چون انبوهی از اطلاعات را در ذهن خود داریم که خیلی از آن‌ها نادرست یا مورد استفاده نیست، دشمن می‌خواهد با القا در ذهن‌ها به هدف خود دست یابد.

فیاض تصریح کرد: این انقلاب طی ۴۰ سال توانست امنیت، علم، پیشرفت را به ارمغان آورد، ما امروزه آنقدر ثبات و امنیت داریم که دشمن نمی‌تواند ما را تهدید کند. ماهرچه بدست آوردیم نتیجه اقتدار و ایستادگی در مقابل دشمن و استکبار بوده است. کشوری که در دوران گذشته زیرسلطه بود و قسمت‌هایی از خاک خود را از دست داد اما در دوران انقلاب اسلامی نه تنها ذره‌ای از خاک خود را از دست نداده بلکه اقتدار امنیت را در منطقه دارد.

وی بیان داشت: ما در نانو  رتبه چهارم در جهان را داریم و در مسائل و ابزار جنگی هم به پیشرفت‌های بزرگی رسیده‌ایم به برکت این انقلاب بوده که در رشته‌های مهم علمی  و فکری و همچنین بینش سیاسی پیشرفت کرده ایم و اگر امروزه همه مردم با نگرش‌های خاص در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند مسائل روز را تحلیل می‌کنند و این دستآورد انقلاب و رهبر فقید امام خمینی (ره) است.

وی افزود: دشمن از دشمنی خود دست برنداشته است و با تمام توان و ابزار‌های خود پای کارآمده تا جوان ما را به سمت اهداف خود هدایت کند و مهم این است؛ که ما در کدام جبهه قرار داریم حق یا باطل اگر در جبهه حق باشیم موفق خواهیم بود و اگر کسی ولایت پذیر نباشد هیچ چیزی را در دنیا و آخرت بدست نیاورده چون در جبهه باطل قرار گرفته است.

این کارشناس سیاسی عنوان داشت: مهم‌ترین ترفند دشمن القای ناامیدی در بین مردم است به فرموده رهبر معظم انقلاب حس ناامیدی سم است که دشمن در ذهن‌های مردم ایجاد می‌کند. ما اگر می‌خواهیم در این مسیر‌ها قرار نگیریم باید تحلیل درست داشته باشیم. الان با مسائل پیش آمده اقتصادی که نتیجه ناکارآمدی بعضی هاست دشمن از طریق رسانه‌ها بخصوص بی بی سی این اوضاع را در ذهن جوان و مخاطب پای نظام نوشته القا می‌کند تا به اهداف خود برسد.
 
وی در پایان افزود: ما ۳۰۰ هزار شهید پای نظام و انقلاب دادیم تا تاثیرگذارباشیم. نا امید نباشیم تا بتوانیم دشمن را شکست دهیم. ما باید بصیرت خود را زیاد کنیم که آن فقط با مطالعه وتحقیق محقق می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها