نشست روشنگری در حوزه مقاومت بسیج خواهران شهیده مطهره نارویی در جالق برگزار شد

نشست روشنگری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حوزه مقاومت بسیج خواهران شهیده مطهره نارویی در شهر جالق برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۰۳۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرنگار خبرگزاری بسیج از سراوان، نشست روشنگری با هدف بصیرت افزایی در حوزه مقاومت بسیج خواهران شهیده مطهره نارویی در شهر جالق شهرستان سراوان  برگزار شد.
 
اسکانی، فرمانده حوزه شهیده مطهره نارویی شهر جالق در این نشست گفت: ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌تواند روحیه مقاومت را میان نسل جوان افزایش داد.

وی افزود: دوران دفاع مقدس نورانی‌ترین دوران تاریخ ایران عزیز است، ما در دفاع مقدس درس عزت و شهامت را یاد گرفتیم و در مقابل ستمگران با دست خالی ایستادگی کرده و تحقق مولفه‌های قرآن را دیدیم و جهانیان عظمت ملت ایران را دیدند و در مقابل آنان تعظیم کردند.

فرمانده حوزه شهیده مطهره نارویی شهر جالق سراوان بیان کرد: برنامه‎های دفاع مقدس با شعار "ما پیروزیم" به اجرا در می‌آید جبهه، حق همیشه پیروز است، چون حسین ابن علی(ع)، قرآن و پیامبر(ص) پیروز است این انقلاب حق است و هیچ بن‎بستی در جبهه حق و فرهنگ مسلمانان وجود ندارد.

حداد، فرمانده پایگاه حضرت معصومه(س) جالق نیز در این نشست گفت: انقلاب اسلامی ایران دنباله نهضت امام حسین(ع) است و هفته دفاع مقدس که امسال با ایام عزاداری امام حسین(ع) متقارن شده، فرصت مناسبی برای یادآوری حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس به ویژه برای نسل جوان و نوجوان است.
 
وی تصریح کرد: دشمنان ما در گام دوم انقلاب وارد یک جنگ ترکیبی با انقلاب اسلامی شده‌اند و تهدیداتشان را چند برابر کرده‌اند، آنان در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و ... وارد جنگ با انقلاب اسلامی شده‌اند و براین اساس باید با بصیرت، آگاهی و هوشیاری بیشتر در برابر تهدیدات دشمن مقابله و ایستادگی کرد.
 
 
ارسال نظرات