معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: نسخه شفابخش موفقیت اقتصادی در بیانات رهبری به خوبی تبیین شده و در صورت عمل به این منویات می‌توان افق روشنی را در توسعه اقتصادی شاهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۰۸۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

نسخه شفابخش موفقیت اقتصادی عملی نمودن منویات مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان پیش از ظهر دوشنبه در شورای اداری استان اردبیل در محل نمایشگاه دفاع مقدس، عنوان کرد: بالاترین تهدید امروزی دشمنان، تهدید از طریق فضای سایبری بوده و باید بیش از پیش مراقب آسیب‌های احتمالی استکبار با تکیه بر قابلیت‌های این بخش بود.

به گفته وی دشمن به شدت از مقاومت انقلاب اسلامی خسته شده و در تلاش است به هر طریق ممکن به مراکز مهم و حیاتی کشور آسیب وارد کند.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: دشمنان در پیگیری حملات خود در جبهه‌های مختلف در پی وارد آوردن ضربات مهلک به بخش‌های حیاتی جامعه هستند تا در ادامه پیامدهای محسوسی در زندگی و طرز رفتار ملت ایجاد کرده و مانور رسانه‌ای خوبی در قبال آن انجام دهند.

کریمیان ادامه داد: با درایت مسئولان و مردم، صفوف مستحکمی در مقابل حملات گسترده و لایه لایه مجازی دشمنان ایجاد شده و دشمنان آرام آرام از دستیابی به موفقیت در این بخش نیز ناامید شدند.

وی در ادامه به جنگ سخت اقتصادی دشمنان نیز اشاره کرد و ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری کشور باید به استقلال اقتصادی برسد، چرا که هر ملتی از این مهم دور بماند به استقلال سیاسی نیز دست نخواهد یافت.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دستیابی به شعار رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی تلاش عمومی و همه جانبه مردم و مسئولان را می‌طلبد، افزود: نسخه شفابخش موفقیت اقتصادی در بیانات رهبری به خوبی تبیین شده و در صورت عمل به این منویات می‌توان افق روشنی را در توسعه اقتصادی شاهد شد.

کریمیان یادآور شد: دشمنان با سوء استفاده از شرایط کنونی به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند تا در فازهای مختلف به ارکان نظام آسیب بزنند.

به تعبیر وی مردم داری و تکریم مردم باید به اولویت اول مسئولان تبدیل شود، چرا که افتخار نظام به خدمتگذاری آن بوده و چنانچه از این روحیه مردمی فاصله گرفته شود، مردم نیز از نظام فاصله خواهند گرفت.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مدیران باید در تمامی شرایط خدمت به مردم را به عنوان یک اصل قبول داشته باشند، افزود: مسئولان باید همواره این موضوع را در نظر داشته باشند که خود از بطن جامعه برخاسته و فرزندان ملت هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن شناسی، رصد و پایش اقدامات دشمن و انجام اقدامات پدافندی جزو اولویت‌ها بوده تا آسیب‌پذیری‌ها به خوبی شناسایی شده و صیانت از آرمان‌ها و استقلال کشور به خوبی انجام پذیرد.

به گفته کریمیان ایران اسلامی به هیچ عنوان به دنبال جنگ نبوده و هیچ موقع جنگی را شروع نکرده است.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور یادآور شد: انقلاب اسلامی در حال حاضر به قدرت بازدارندگی مطلوبی دست یافته تا دشمنان از گزینه روی میز خود به نام جنگ نظامی چشم پوشی کرده و به موفقیت اهداف خود در حملات اقتصادی و جنگ روانی امید داشته باشند؛ غافل از این که با هوشیاری مردم تیر دشمنان دوباره به سنگ خواهد خورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار