همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس و به مناسبت بازگشایی مدارس، زنگ «مهر و مقاومت» در مدارس شهر یاسوج نواخته شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۱۸۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج آیین نمادین زنگ «مهر و مقاومت» امروز با حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در مرکز آموزشی فرزانگان شهر یاسوج به صدا در آمد.

سرهنگ «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این استان با تقدیم بیش از یک هزار و ۸۸۰ شهید به نظام و انقلاب اسلامی نقش مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کرد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا نسل جوان و نوجوان ما هر چه بیشتر با رشادت‌های رزمندگان‌مان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

وی از بازسازی عملیات «طریق‌القدس» در طول هفته دفاع مقدس در یاسوج خبر داد و عنوان کرد: محل اجرای این برنامه در کنار پارک مهرورزی یاسوج است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود به منظور تأثیرگذاری بیشتر این برنامه، گروه‌های مختلف اداری، دانش‌آموزی، دانشجویی و ... به صورت سازمان‌دهی شده در طول هفته دفاع مقدس در محل بازسازی عملیات حضور پیدا کنند.

حکمتیان به نقش استان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات طریق‌القدس اشاره کرد و متذکر شد: یک گردان از تیپ ۴۸ فتح استان به فرماندهی شهید ناصری در این عملیات حضور داشت و حدود ۳۶ شهید را در این عملیات به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کردیم.
ارسال نظرات