فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آئین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه ثارالله استان کرمان:
سردار ابوحمزه ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه نزدیک به ۳۴ هزار میلیارد تومان از دولت طلب‌کار است، با این وجود در صحنه حاضر است و برای رفاه محرومین بیشترین تلاش را می کند.
کد خبر: ۹۱۷۷۱۹۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ظهر امروز در آئین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه کشور ایران آغاز کرد است و در کنار آن جنگ سیاسی و روانی را نیز دنبال می‌کند.

وی افزود: اردوگاه مقاومت، نظام جمهوری اسلامی ایران است که در مقابل اردوگاه استکبار جهانی قرار دارد،و شاهد تقابل میان تفکرات دو اردوگاه که یکی اسلام ناب محمدی و دیگری لیبرال سرمایه‌داری است هستیم.

سردار ابوحمزه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا مطرح کرد: همان‌ گونه که آمریکا قابل اعتماد نیست اروپا نیز قابل اعتماد نبوده و اهداف آن ها یکی است، با توجه به اینکه اسلام ناب ایدئولوژی آنها را نشانه گرفته است از این رو رفتار آن ها با ایران تغییر نمی کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: باید با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، همان گونه که حضرت اباعبدالله(ع) در سال ۶۱ مقابل دشمنان اسلام ایستاد.

وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان در هر جایگاهی که هستند وظیفه دارند تمام تلاش خود را بکنند تا الگوی تمدن اسلامی محقق شود، ابراز داشت: نتیجه اقداماتی که در مناطق محروم توسط سپاه، کمیته امداد و دیگر نهادها انجام می‌شود باید الگو شود.

سردار ابوحمزه ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه نزدیک به ۳۴ هزار میلیارد تومان از دولت طلب‌کار است، با این وجود در صحنه حاضر است و برای رفاه محرومین بیشترین تلاش را می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد:  سپاه پاسداران این فرموده امام راحل مبنی بر «یک تار موی کوخ‌نشینان را با کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم» را سرلوحه کار خویش قرار داده است، خدمت به محرومین را وظیفه خود دانسته و آماده کمک رسانی است.

گزارش : سلیمانی

ارسال نظرات