رییس هلال احمر خاتم در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۱۷۷۲۴۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، رییس جمعیت هلال احمر خاتم در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.در این پیام امده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی که با خون پاک هزاران شهید و جانفشانی و جانبازی‌های زنان و مردان این سرزمین آبیاری شده و امروزه به الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان منطقه و جهان تبدیل شده و چشم امید ملت‌های مظلوم و ستم دیده به این خطه دلاور خیز دوخته شده، بی شک مدیون ایثارگری‌های مردان مردی است که در طول هشت سال دفاع جانانه و مقدس از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک مقدس زیر یوغ استعمارگران و غاصبان بماند.

تاریخ به خوبی گواهی خواهد داد که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان و جوانان و پیران این خطه با پیروی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت جلوی زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های ابرقدرت‌ها را گرفته و اجازه داشتن حتی ذره‌ای چشم طمع به دشمنان تا بن دندان مسلح را نداده است.

بدون شک باید این موفقیت‌های مهم و دستیابی به فناوری‌های نوین و انرژی‌های نو و سرعت بخشی برای رسیدن به قله‌های رفیع علمی در همه بخش‌ها را مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های غیور مردان و شیرزنانی دانست که اعتلای ایران اسلامی را در سر می‌پرورانند و در این راه از جان و مال و هستی خود گذشتند.

سی ویکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

اینجانب هفته دفاع مقدس، خدمت امدادگران هشت سال دفاع مقدس، خانواده معظم و معزز شهدا خصوصا شهدای امدادگر، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم با عنایات ویژه حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب عزت، سربلندی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی بیش از پیش محقق شود و همه مردم و مسئولان نظام در راه پاسداشت ارزش‌ها و پاسداری از راه پر افتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز ثابت قدم باشند.
حسین نوید
رئیس هلال احمر خاتم
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات