به مناسبت دومین روز از هفته دفاع مقدس و روز سرباز، از ابتدای صبح امروز، نیروهای کادر سپاه سلمان به جای سربازان مشغول به فعالیت و ارائه خدمات شدند.
کد خبر: ۹۱۷۷۲۵۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

 به مناسبت دومی روز از هفته دفاع مقدس و روز سرباز، در اقدامی ابتکاری نیروهای کادر سپاه سلمان به جای سربازان اقدام به انجام نگهبانی و خدماتی که سربازان در روزهای دیگر انجام می دادند کردند.

طی امروز صبحگاه مشترک سربازان سپاه به مدیریت خود سربازان در میدان صبح گاه سپاه سلمان برگزار، مراسم عزاداری و روضه خوانی همجوار با مزار شهید گمنام این نهاد اجرا، غبار روی و عطر افشانی مزار شهید انجام و مراسم بزرگداشت روز سرباز با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، در خصوص برنامه امروز گفت: در جنگ تحمیلی 60 هزار شهید سرباز از خاک و ناموسمان در برابر دشمن بعثی دفاع می کردند.

وی، افزود: جوانان و سربازان نقش بسیار زیادی در دفاع از کشورمان در جنگ تحمیلی داشتند و کسی نمی تواند این موضوع را انکار کند.

سرهنگ فقیری بیان کرد: سالانه روزی را به منظور تجلیل از سربازان در نظر می گیرند که امروز که به عنوان روز سرباز در دومین روز از هفته دفاع مقدس نامگذاری شده، پاسداران و نیروهای کادر سپاه سلمان فعالیت های همه روزه سربازان از جمله نگهبانی، مسئول دفتر و غیره را به عهده گرفتند تا سربازان در برنامه های مختص این روز حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات