شهردار منطقه هشت در دیدار با بازاریان و هیات امنای بازار:
اصناف و بازاریان بازار تاریخی تبریز با حضور در دفتر شهردار منطقه هشت، ضمن تبریک بابت انتصاب مجدد دکتر مدبر به عنوان شهردار منطقه هشت، جلسه ای در خصوص حل مشکلات بازار با شهردار منطقه هشت برگزار کرده و موارد و مشکلات خود را بیان داشتند.
کد خبر: ۹۱۷۷۲۵۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه هشت، شهردار منطقه هشت در این دیدار ضمن ارزشمند خواندن بازار تاریخی تبریز و لزوم توجه ویژه بر این بازار به عنوان بزرگترین بازار سرپوشیده آجری جهان را یکی از برنامه های اصلی خود در منطقه هشت برشمردند.
مدبر به افزایش جذابیت های گردشگری بازار اشاره کرد و افزود: برنامه های خاصی برای افزایش جذابیت های گردشگری بازار مد نظر داریم که از جمله آنها ایجاد تورهای بازار گردی ویژه گردشگران، ایجاد کافه تریا و چای خانه های سنتی در داخل تیمچه ها و حمام های بازار، تکمیل کف سازی بازار، افزایش روشنایی معابر بازار، حل مشکل بار اندازهای بازار، حل مشکلات آتش نشانی داخل بازار، ساماندهی تابلوهای مشاغل ، توسعه فضای سبز در سراها و تیمچه های بازار و ... می باشد.
در ادامه جلسه نمایندگان اصناف و کسبه بازار تک به تک طی سخنانی موارد و مشکلات موجود بازار را بازگو نموده و اعلام آمادگی خود را در راستای کمک به حل مشکلات موجود بازار اعلام داشتند.

ارسال نظرات