خبرهای داغ:
همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «مقاومت تا ظهور» یکشنبه شب در جوار کوه خضر نبی (ع) قم با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برپا شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۲۶۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۶


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در آئین گشایش این نمایشگاه که بهرام سرمست استاندار، حیدری فرماندار ، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) و سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان نیز حضور داشتند، آیت الله سعیدی در سخنانی بر ضرورت وحدت میان مسلمانان و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان تأکید کرد.

در این نمایشگاه موضوعاتی از جمله اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، مباحث فرهنگی، اجتماعی و علمی در غرفه‌های گوناگون مورد بررسی قرار گرفته و غرفه‌هایی نیز ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع توانمندی‌های دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

همچنین در این نمایشگاه درغرفه‌های تخصصی که شامل ۵ مرحله از دوران قبل از انقلاب تا عصر ظهور است و برخی دستگاه‌های اجرایی نیز میز خدمت برای پاسخگویی به شهروندان راه اندازی کرده اند.

رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس قم در این زمینه گفت: اجرای تئاتر سرباز وطن و همچنین برگزاری رزمایش با استفاده از تجهیزات نظامی و انفجارات از بخش‌های جذاب و پرمخاطب این نمایشگاه است.

سرهنگ پاسدار احمد بیطرفان افزود: در این نمایشگاه خاطره گویی ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس توسط پیشکسوتان جهاد و شهادت انجام می‌شود، همچنین با همکاری موسسه سیره شهدا، راویان آن دوران به شبهه‌های مطرح‌شده در خصوص جنگ تحمیلی پاسخ خواهند داد.

وی ادامه داد: توانمندی‌های پهپادی نیرو‌های مسلح نیز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم نیز در ابتدای این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و ضمن خوشامدگویی به حاضران در جلسه به تبیین اهداف نمایشگاه یاد یاران پرداخت.

حجت الاسلام اکبری تبیین معارف و مبانی دفاع مقدس برای جامعه به ویژه جوانان را از اهداف این نمایشگاه برشمرد و از همه اقشار برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.


نمایشگاه «مقاومت تا ظهور» تا ۷ مهرماه در جوار کوه خضر نبی (ع) قم برپاست و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان است.
 
نمایشگاه «مقاومت تا ظهور» در قم برپا شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها