خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر همدان مطرح کرد

ثبت جهانی اثری از همدان خواسته مردم همدان از نشست‌های جهانی راه ابریشم

رئیس شورای شهر همدان گفت: اهداف بلند ما از برگزاری این اجلاس آن است که مسئولان سیتی برندینگ، ایجاد دفتر یونسکو در همدان و ثبت جهانی اثری از همدان که خواسته مردم همدان است را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۷۷۳۷۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷

ثبت جهانی اثری از همدان خواسته مردم همدان از نشست‌های جهانی راه ابریشمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کامران گردان در کنفرانس خبری نشست‌های جهانی راه ابریشم در همدان، اظهار داشت: اصحاب رسانه به همراه مسئولان استان همدان ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری همدان را به میهمانان اجلاس راه ابریشم معرفی کنند.

وی با بیان اینکه با وجود همه معادلات سیاسی و تحریم‌های ایران با حضور 14 کشور اروپایی و آسیایی، این اجلاس که در ایران و همدان برگزار شده را به فال نیک می‌گیرم، گفت: ما این را یک موفقیت بزرگ می‌دانیم و نتایج کوتاه مدت این همایش بین المللی و در صدر اخبار قرار گرفتن همدان برای مدت 7 روز برای ما یک برند است.

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به اینکه همدان شهری بزرگ با پیشینه تاریخی غنی است، ابراز داشت: جاذبه‌های گردشگری همدان فرصتی فراهم می‌کند که همدان را به میهمانان خارجی و داخلی بیشتر معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: باید در حاشیه برگزاری اجلاس ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری همدان را به میهمانان اجلاس معرفی کرد و خبرنگاران باید از این فرصت استفاده کرده و مجموعه را در معرفی بیشتر همدان کمک کنند.

گردان در پایان با تشکر از اصحاب رسانه خواستار کمک آنها در این زمینه شد و اعلام کرد: اهداف بلند ما از برگزاری این اجلاس آن است که مسئولان سیتی برندینگ، ایجاد دفتر یونسکو در همدان و ثبت جهانی اثری از همدان که خواسته مردم همدان است را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات