فرمانده سپاه اشنویه گفت: اقتدار و عظمت امروز ما ثمره هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۷۷۳۹۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اشنویه، سرهنگ پاسدار علی حسینی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح اشنویه، اظهار کرد: اقتدار و عظمت امروز ما ثمره هشت سال دفاع مقدس است و این موضوع قابل انکار نیست.

وی با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ایران، گفت: پس از پیروزی انقلاب استکبار و در راس آن آمریکا درصدد براندازی نظام نوپای اسلامی برآمد و از این رو با وعده‌های بسیاری صدام را به وسوسه انداخت تا به ایران حمله کند و در این راه کشورهای بسیاری به عراق کمک کردند تا به اهداف شوم‌شان برسند حتی در داخل نیز عوامل نفاق همچون بنی‌صدر خائن آب در آسیاب دشمن می‌ریخت.

وی افزود: صدام خیال تسخیر یک هفته‌ای ایران را در سرش می‌پروراند ولی آنها در محاسبات‌شان سخت دچار اشتباه شده بودند، زیرا آنها با شیرمردان باغیرتی طرف بودند، که تحت امر رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) حاضر بودند از همه چیز خود بگذرند ولی از تمامیت ارضی کشور عزیزمان ایران جانانه دفاع کنند.

این مسوول گفت: در سایه همین رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدای گلگون کفن، ایثارگران و جانبازان گرانقدر و پشتیبانی‌های عموم مردم از رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل پس از هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیافتاد.

وی گفت: این در حالی است که تا قبل از پیروزی انقلاب و در زمان پادشاهان و سلاطین هر جنگی که رخ می‌داد، قسمتی از سرزمین‌مان تقدیم اجانب می‌شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات