مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستانی سراوان:

شهدا اسوه و الگوی نسل جوان هستند

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستانی سراوان گفت: شهدا اسوه و الگوی نسل جوان هستند که جوانان به عنوان آینده سازان انقلاب با تاسی از خون شهدا راه و اهداف آنها را باید ادامه دهند.
کد خبر: ۹۱۷۷۴۱۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، حجت الاسلام  مختار سابکی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستانی سراوان در نشست سیاسی که به مناسبت آغاز ماه مهر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان دخترانه نمونه عترت شهرستان سراوان برگزار شد، اظهار کرد: تقارن مهر و مقاومت و ایام محرم درسی بزرگ همچون استقامت در برابر ظلم را با تاسی از سید و سالار شهیدان و دفاع با اخلاص همچون رزمندگان دفاع مقدس را به ما می‌آموزد.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای صفحات زرینی است که با ورق زدن این صفحات و مشاهده افتخار آفرینی و ایثارگری شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس در می یابیم که زرین ترین رخداد انقلاب ما دفاع مقدس و ایستادگی در برابر قدرتهای شرق و غرب است.
 
سابکی بیان کرد: شهدا اسوه و الگوی نسل جوان هستند که جوانان به عنوان آینده سازان انقلاب با تاسی از خون شهدا راه و اهداف آنها را باید ادامه دهند و در برابر تهاجم و جنگ فرهنگی دشمن با سلاح اراده، بصیرت و آگاهی بایستند و مبارزه کنند.
 
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان سراوان در پایان خاطر نشان کرد: دانش آموزان با کسب علم و رعایت عفاف و حجاب سنگرداران جنگ نرم هستند که می توانند در برابر خنثی کردن جنگ دشمن  بسیار تاثیرگذار  باشند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات