فرمانده سپاه شهرستان خاش از برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۷۴۱۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، فرمانده سپاه شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خاش، اظهار داشت: رده‌های مختلف سپاه در این شهرستان بیش از ۷۰ عنوان برنامه در گرامی داشت هفته دفاع مقدس اجرا می‌کنند.

وی بیان کرد: سپاه شهرستان خاش همگام با سایر ارگان‌های نظام اسلامی برای حفظ و احیای ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی تلاش می‌کند که تمام برنامه‌ها با هدف اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توجه قرار می‌گیرند.

ثمره حسینی افزود: یادواره‌های شهیدان، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهیدان، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران و رزمندگان، اجرای همایش‌های پیاده روی خانوادگی، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، شب شعر خاطره، نواختن زنگ مقاومت و بازگشائی مدارس، دیدار با امامان جمعه، شرکت پرشور فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح و مدیران و مسئولان ادارات و نهاد‌ها در نماز‌های جمعه و ... در این ایام به اجرا در می‌آیند.

فرمانده سپاه خاش ادامه داد: مشارکت اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از شاخص‌ها و ویژگی برنامه‌های خاش در این ایام است.

وی گفت: هفته دفاع مقدس، فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از رشادت‌های شهیدان و رزمندگان اسلام است که در هشت سال دوران سخت برای کشور و اسلام افتخار و عزت کسب کردند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات