یکی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز دشمن از جوانان ایران اسلامی هراس دارد.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۱۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار پاسدار غلامرضا باغبانی یکی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در برنامه زنده تلویزیونی دفاع ادامه دارد که از شبکه هامون به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس اجرا می شود، گفت: این هفته که مقارن با محرم شده، هفته ایثار و فداکاری است.
 
وی ادامه داد: این هفته، نشان دهنده این موضوع است که  اقتدار و بزرگی و عزت امروز ملت ایران مرهون دفاع مقدس هشت ساله ما در برابر دشمن بعثی می باشد.

وی با اشاره به این مطلب که دفاع مقدس ما برخاسته از فرهنگ عاشورا است، افزود: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی با واژه دفاع مقدس کاملاً آشنا هستند، زیرا اگر ما بحث جنگ را در نظر بگیریم، جنگ یعنی ویرانی و خرابی و از بین رفتن ملتی که برای رهایی از سلطه استکبار مقاومت و دفاع کردند و هدف آن‌ها رهایی از بند ظلم و ظالم بود.

باغبانی تصریح کرد: رزمندگان اسلام برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، مردانه ایستادند و در مقابل هجمه استکبار جهانی مقابله کردند، آنان شعار نه شرقی و نه غربی سردادند که ترس دشمن را به دنبال داشت.

رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: برای دشمن، مهم نابودی انقلاب نوپای اسلام بود، مردم به دلیل دوستی با انقلاب و ارزش‌های انقلاب در مسیر دفاع و مبارزه برخواستند و در مسیر نورانی انقلاب گام برداشتند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که دشمن در تهدیدات و توطئه‌های خود از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب فرو گذار نکرده تا از ارزش‌ها و آرمان‌هایی که نشان از عظمت و بزرگی انقلاب و اسلام بکاهد، بیان کرد: رزمندگان اسلام شجاعانانه جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردند و علیرغم تمام مشکلات و تنگنا‌ها، با ایثار و فداکاری در جبهه ها با دست خالی ماندند و جان خود را تقدیم نظام کردند.

باغبانی ادامه داد: امروز انقلاب ما در حال توسعه و پیشرفت است و ما این دفاع را یک دانشگاه می‌دانیم چرا که در این دانشگاه تمام قشر‌ها کسبه و بازاریان دانشجویان فرهنگیان همه با اتحاد، انسجام و همدلی حضور داشتند و امروز عظمت اقتدار ما از این دانشگاه است.

وی با تاکید بر این مطلب که جوانان، رویش‌های انقلاب اسلامی هستند و مسئولان وظیفه دارند روحیه ایثار و تفکر انقلابی و فرهنگ
شهادت را به جوانان بیاموزند، اظهار داشت: جوانان باید به شهدا تاسی کنند، اگر بخواهیم این تفکر شکل بگیرد باید راه شهدا را ادامه دهیم به وصیت نامه آن‌ها عمل کنیم.

این رزمنده در پایان خاطر نشان کرد: امروز دشمن از جوانان ایران اسلامی هراس دارد، نگاه ما باید به بیانات رهبر معظم انقلاب باشد تا با شور و نشاط، چون دفاع مقدس پیروز میدان باشیم، وظیفه مسئولان است که قدردان خون شهدا وجوانان باشند چرا که جوانان سرمایه‌های نظام هستند و باید در جهت توسعه و پیشرفت این دفاع تفکر و نگاه گام بردارند..
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات