خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران:
سردار سرتیپ علی بلالی گفت: گام اول انقلاب هم با اعتماد به جوانان و پیوند بین رهبری و امام امت به پیش رفت.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۲۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار سرتیپ پاسدار علی بلالی ضمن‌ تبریک هفته دفاع مقدس در مسجد ولایت قزوین گفت: اینگونه نیست که تسلیم فشار های آمریکا شویم بلکه با عنایت به خدای متعال به پیش می رویم. در بیانیه گام دوم آن انتظاری که رهبر انقلاب از ما دارند چیست؟ ابتدا در گام اول حضور جوانان در جنگ با انرژی بالا و اطاعت پذیری از ولایت انقلاب را به نتیجه رساندند.

وی گفت: برای گام دوم احتیاج به جوانان داریم تا بتوانیم با انرژی فراوان خود مانند گذشته حرکت کنند همانگونه که در دوران دفاع مقدس حل شد امروز نیز با نگاه به درون به سوی حل مشکلات پیش برویم.

بلالی تبیین کرد: امروز با بدعهدی هایی که اروپایی ها داشتند درب به حالت اول چرخید و اعتماد به آنها از بین رفت. هدفی که رهبری انقلاب از بیانیه گام دوم فرمودند؛ ایجاد تمدن اسلامی و ظهور حضرت ولیعصرعج محقق شود.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در ادامه اظهار داشت: در گام اول بسیار خوب حرکت کردیم به اقتداری رسیدیم که کشتی انگلیسی را می گیریم و متوقف می کنیم و به آنها ثابت کردیم دوران بزن در رو تمام شد. کشتی ما آزاد شدو نفت خود را نیز فروخت. اینجا سرزمین ایران و بیشه شیران است و همانند سرزمین های عربی گاو شیرده نیستند.

وی افزود: پرنده آمریکایی را ساقط می کنیم و با نگاه به درون و اعتماد به جوانان ساقط شد. بارها بیان کردیم که سیم خاردار به ما نمی دادند و با کمک به محور مقاومت انسانهای شایسته علمی و با غیرت هستند و نتیجه کار آنها تاسیسات آرامکو بود که به ایران تهمت زدند.

جبهه استکبار تلاش می کنند ما را به نحوی مقصر جلوه بدهند اما جرات حمله به ایران را ندارند. استکبار هرگز با ایران درگیر نمی شوند و آن روز که هیچ نداشتیم طبس اتفاق افتاد امروز همه چیز داریم و می دانند شکست خواهند خورد.

آمریکایی ها اعلام کردند پانزده نقطه در ایران می زنیم و می دانند اگر اتفاق بیفتد تمام نیروهایش در منطقه از بین خواهند رفت. با دیپلماسی در راستای نظامی پیش رفت و آمریکا عقب نشینی کرد.

بلالی در پایان گفت: توجه به فرمان امام و رهبری بود که جوانان با توکل به خدا توانستند اقتدار امروز ایران اسلامی را سبب شوند. حضور قدرتمند جوانان با انگیزه و با ایمان می تواند زمینه ساز تحول شگرفی در منطقه و ایران شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها