خبرهای داغ:

نمایشگاه پلاک عاشقی درباغملک افتتاح شد

در آئینی با حضور مسئولان و به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه پلاک عاشقی دردبیرستان دخترانه فضیلت باغملک افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۲۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از باغملک سرگرد پاسدار سید اسلام موسوی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی به‌عنوان یکی از اولویت‌های ما در ناحیه مقاومت بسیج باغملک است و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی برنامه‌های هفته دفاع مقدس مردمی و برمبنای فعالیت جوانان و نوجوانان است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدا در طول ٨ سال دفاع مقدس برای نسل جوان برپا می‌شود.

سرگرد موسوی با بیان اینکه در حال حاضر جنگ نابرابر در عرصه جنگ نرم ادامه دارد، گفت: لازمه مقابله با دشمن در این عرصه، تقویت معنویت و بصیرت افزایی در جامعه است.

 

سرگرد موسوی با اشاره به نمایشگاه پلاک عاشقی در باغملک، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده است که تا دهم مهرماه دایر است و علاقمندان می‌توانند هر روز از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی ادامه داد: نمایشگاه پلاک عاشقی در دبیرستان دخترانه فضیلت واقع در خیابان فرهنگ با همکاری اداره آموزش و پرورش باغملک و بسیج دانش آموزی برپا شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها