خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بیرجند از توزیع ۱۵۰ بسته حمایتی بین دانش آموزان نیازمند در راستای طرح یک کاسب یک دانش آموز خبر داد و گفت: امسال در این طرح بیش از ۸۰ میلیون ریال کمک جمع آوری شده است.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۳۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

به گزارش سرویس بسیج دانش آموزی  خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، «مهدی صادق احمدی» امروز (2 مهر) در جمع کسبه و بازاریان در محل مسجدالرسول (ص) بازار بیرجند ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای جنگ تحمیلی، اظها کرد: در دوران دفاع مقدس دفاع اقشار مختلف مردم از بسیجی، روحانی، دانش آموز، دانشجو، کسبه و کارگر برای دفاع از کشور نقش آفرینی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بیرجند با تاکید بر اینکه وحدت و معنویت رزمندگان، جبهه را به دانشگاه انسان سازی تبدیل کرده بود، افزود: امروز نیز به وحدت، همدلی نیاز داریم و در عرصه جنگ نرم، جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به رسالت و وظیفه خود عمل کنیم.

احمدی با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای مقابله با دشمنان در عرصه جنگ نرم و اقتصادی، ادامه داد: دشمنان درحال هجمه به باورهای دینی و اعتقادی کسبه و بازاریان است بنابراین باید بیشتر به به مسائل فرهنگی، اعتقادی و باورهای دینی توجه  داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کسبه و بازاریان در رونق تولید نقش بسیار مهم و قابل توجهی دارند، عنوان کرد: نقش و رسالت کسبه در توزیع کالای ایرانی و تولید داخل به دست مردم مومن و متعهد است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بیرجند با تاکید بر ضرورت قناعت داشتن در فروش کالا و مراودات تجاری برای کمک به مردم محروم و نیازمند، گفت: بسیج طرح «یک کاسب یک دانش آموز»، را از سال گذشته راه‌اندازی کرده است و در سال تحصیلی جدید  نیز این طرح ادامه دارد.

احمدی تصریح کرد: در این طرح کسبه و بازاریان برای کمک به خانواده های نیازمند در تهیه لوازم التحریر، کیف و کفش برای دانش آموزان در آستانه سال جدید تحصیلی همکاری می کنند.

وی با اشاره به اینکه در راستای طرح یک کاسب یک دانش آموز بیش از 150 بسته حمایتی بین دانش آموزان نیازمند در شهرستان بیرجند توزیع می شود، افزود: امسال در طرح یک کاسب یک دانش آموز بیش از 80 میلیون ریال کمک جمع آوری شده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها