مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان:

گفتمان انقلاب و شهدا، استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: گفتمان انقلاب و شهدا به جز استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم چیز دیگری نیست.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۵۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار علی ملک شاهکویی در همایش همرازان عشق در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل اظهار کرد: ما در مقابل شهدا وظیفه داریم که در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی محکم و ثابت قدم باشیم و از اعتقادات و ایمان خود حراست و صیانت کنیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان افزود: وقتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، سربازان آمریکایی را در آب‌های خلیج فارس دستگیر می‌کنند، نشان از برتری ایمان بر تجهیزات است که در اختیار خداست.
ملک شاهکویی خاطر نشان کرد: امنیتی که کشور دارد، آمریکایی‌ها را عصبی کرده است و به دنبال آن هستند که به هر صورتی این نعمت بزرگ الهی را از سر ملت ایران بردارند.
وی تصریح کرد: امیدوارم که در حفظ نعمت‌های خدادادی انقلاب موفق عمل کنیم و از آن‌ها استفاده بهینه داشته باشیم.
فرمانده سابق تیپ مردم پایه سپاه نینوا خاطرنشان کرد: حماسه تاریخی و حضور بی نظیر نظام الهی در ۲۲ بهمن یک معجزه است که چشم دشمنان اسلام از جمله آمریکا را کور کرده است و تکمیل کننده این حماسه حضور در پای صندوق‌های رای در اسفندماه است که تایید نظام انقلاب اسلامی را توسط مردم تایید می‌کند.
وی بیان کرد: گفتمان انقلاب و شهدا به جز استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم چیز دیگری نیست؛ از شهدا کسی به اجبار و برای بدست آوردن مقام و منزلت شهید نشده است و برای همین باید مدیون شهدا باشیم.
ملک شاهکویی ادامه داد: شهدا زنده و ناظر اعمال ما هستند و ما باید مواظب باشیم چه کار‌هایی در این دنیا انجام می‌دهیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان هدف دشمنان را سقوط جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: باید در مقابل برنامه‌های دشمنان هوشیار باشیم، چون دشمنان در کشور‌های همسایه فعال هستند و سرمایه گذاری زیادی نیز انجام می‌دهند.
در این همایش که سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود و مسئولین ادارات نیز حضور داشتند علی اکبر نظری به مرثیه سرایی پرداخت و ابوالقاسمی فرد رئیس دانشگاه نیز خیرمقدم گفت.
این مراسم به همت پایگاه بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، پایگاه باب الحوائج حوزه بسیج ادارات الحدید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار