خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهیده «هاجریان» همدان خبر داد

اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس دخترانه استان همدان

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهیده «هاجریان» همدان از اعزام راویان هشت سال دفاع مقدس به مدارس دخترانه آموزش و پرورش استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۵۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس دخترانه آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدانبه گزارش سرویس بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج، مرضیه نعمتی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت این ایام راویان هشت سال دفاع مقدس به صورت گروهی و کلاس به کلاس به مدارس دخترانه آموزش و پرورش  استان همدان اعزام می‌شوند.

وی افزود: حضور راویان به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدارس به منظور آشنایی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌پذیرد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهیده «هاجریان» همدان حضور راویان دفاع مقدس در کلاس‌های درس به صورت چهره به چهره را پل ارتباطی بین ارزش‌های دفاع مقدس و نسل دوم و سوم انقلاب دانست و گفت: حضور راویان در کلاس درس تأثیر مثبتی بر افکار دانش‌آموزان و تنویر افکار آنان و درک واقعیت‌های دفاع مقدس دارد.

وی خاطرنشان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌های هفته دفاع مقدس و همزمانی آن با ایام محرم و شهادت سید و سالار شهید اباعبدالله حسین(ع) با شعار «مهر حسینی» در واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهیده «هاجریان» همدان اجرا می‌شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار