فرمانده مرزبانی کشور:

کشف بیش از 2 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی کل کشور، گفت: بیش از 2 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان، کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۷۳۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی کل کشور، گفت: بیش از 2 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان، کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد:مرزبانان هنگ‌های مرزی میرجاوه و زابل طی چند روز گذشته با اشراف گسترده اطلاعاتی از مرزهای منطقه، از ورود باندهای کلان قاچاق مواد مخدر به صورت همزمان مطلع شدند و با آمادگی عملیاتی، به پوشش‌ مناطق آلوده پرداختند.

وی اضافه کرد: مرزبانان با تاکتیک‌های عملیاتی و آمادگی رزمی در نقطه صفر مرزی شهرستان های میرجاوه و زابل و نیز با اجرای گشت‌ و کمین‌های هدفمند، موفق شدند طی 3 عملیات جداگانه از ورود باندهای کلان قاچاق مواد مخدر به مرزهای کشور ممانعت کنند.

وی گفت: مرزبانان در این عملیات  بیش از 2 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و 213 کیلو و 700 گرم تریاک، 305 کیلوگرم شیشه، 643 کیلوگرم مرفین و 35 کیلو و 700 گرم هروئین و غیره را کشف کنند.

وی تصریح کرد: مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی نیز کشف شد. مرزبانان در این عملیات‌ها، 2 دستگاه خودرو را توقیف و 6 قاچاقچی را دستگیر کردند که یکی از قاچاقچیان در درگیری با مرزبانان مجروح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات