خبرهای داغ:

تشکیل شورای اطلاع رسانی در استان قم

استاندار قم گفت: شورای اطلاع رسانی استان قم تشکیل شده است که تنها شأن سیاست گذاری دارد.
کد خبر: ۹۱۷۷۷۷۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به اهمیت آراستگی ظاهری در ادارات قم اظهار کرد: باید روابط عمومی‌ها به آراستگی ظاهری ادارات خود بپردازند و این کار از استانداری آغاز شود.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های استان قم باید کار‌های خودشان را به صورت منظم انجام بدهند و الگو‌های زیست محیطی را رعایت کنند و این کار را از محل‌های کار خودشان را شروع کنند.

استاندار قم افزود: جایگاه روابط عمومی جایگاه رفیعی است، مدیران براساس کارایی و اثر بخشی در خصوص روابط عمومی قضاوت می‌کنند، اگر نقد به صورت مستدل صورت بگیرد، منجر به تصمیمات بهتر می‌شود.

سرمست جمع آوری و پردازش نقد‌های مردمی را ضروری دانست و تصریح کرد: روابط عمومی باید این کار را انجام بدهد و این اطلاعات را به مدیریت دستگاه‌های اجرایی منتقل کند.

وی ادامه داد: خروجی جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی باید توسط هیأت مدیره‌ای از جمع خود روابط عمومی‌ها پیگیری شود، استاندار یا معاون او در این جلسات به صورت مستمر حضور پیدا می‌کنند.

استاندار قم افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی استان قم نیاز به کمیته‌های تخصصی دارد، باید از ذخیره دانش اساتید دانشگاهی در عرصه‌هایی همچون ارتباطات و روابط عمومی بهره گرفته شود.

سرمست استفاده روابط عمومی‌ها از فضای مجازی را ضروری دانست و تصریح کرد: باید اخبار از طریق این فضا به دست مردم برسد.

وی ادامه داد: امور بین الملل که جزو وظایف روابط عمومی است، اهمیت زیادی دارد، در دنیای امروز یک جهان به هم پیوسته است و اتفاقات در کشور‌های مختلف روی یکدیگر تاثیر می‌گذارد، اخبار قم به دلیل ویژگی‌های آن بعد جهانی پیدا می‌کند.

استاندار قم افزود: روابط عمومی تبلیغاتچی نیست، ولی استفاده از هنر و ارزش‌های فرهنگی در روابط عمومی مساله مهمی است، دغدغه‌های فرهنگی در شهر قم بسیار مهم است و باید ارزش‌های ایرانی اسلامی در این شهر پررنگ دیده شود.

سرمست ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: در ارزیابی مدیران به نگاه آن‌ها به جایگاه روابط عمومی توجه می‌شود و در این خصوص باید کمیته ارزیابی تشکیل شود.

وی ادامه داد: شورای اطلاع رسانی استان قم تشکیل شده است که تنها شان سیاست گذاری دارد و عملی کردن مصوبات آن بر عهده روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها است.
ارسال نظرات